petak, 25.08.2006.

Uskrs i oproštajni party

Uskrs je stigao sredinom travnja.Ja sam odlučila ne vratiti se kući jer bih inače morala slušati Alexa i njegove hvalospjeve o Cho,s kojom odnedavno hoda.Isprva sam mislila da se šali al ni on mrtav ozbiljan.No vratimo se mi Uskrsu.Ostala sam u Hogwartsu ,kao većina učenika.Naše slobodono vrijeme bilo je ispunjeno riješavanjem zadaća i učenjem.

Bastian:Snape fakat nema srca.Koliko nam je zadaće za Uskrs natovario.Ateist jedan!
Ryan:Mrzim pisati horoskope!Kao da netko vjeruje u ta sranja!
Jill:Uh...zlo mi je već od vašeg kukanja.Idem ja u knjižnicu pisati zadaću s Chloe.
Ryan:S Chloe?
Ja:Da s njom!Ili bi se ti možda sa mnom zamjenio?
Ryan:Ne,ne samo ti odi.

Chloe je sjedila zajedno s Ashlee i Isabell Black za jednim stolom.Dogovorile smo se da čemo si naizmjence pisati zadaće.Ja sam Chloe pisala čarolije,Isabell je meni napisala travarstvo,a Chloe je pomogla Isabell s čarobnim napitcima.Brzo smo bile gotove.Nema teorije da skuže da to nismo mi pisale.

Isabell:Uh ...kako me ruka boli!
Chloe:A ...meni pričaš!
Ja:Sad ste počele zvučati ko Ryan i Bastian.Zato sam i otišla od njih.
Chloe:Bila si s Ryanom?
Ja:Znate kaj?Vas dvoje mi već idete na bubreg s tim svojim ne podnošenjem.Daj odrastite više i pobjedite ponos!Zakaj ne možete razgovarati ko normalni ljudi ?
Chloe:Pa on se još duri zbog onog s Harryom....
Ja:Ma neću se mješati ,nije moja briga.

Htjela sam izaći na dvorište al se spustila kiša,tako da sam u velikoj dvorani odigrala partiju šaha s Nickom.Sljedećeg sam dana kupila razne slatkiše kao poklon za svoje prijatelje.Na uskršnje jutro svi su odmah navalil na svoje slatkiše tako da nisu doručak ni taknuli.Poslijepodne smo organizirali potragu za jajima.Na neko čudo pobjedio je Bastian.


* * *

Dani su prolazili i uskoro je stigao kraj školske godine.Mi Hufflepuffi smo odlučili u društvenoj prostoriji napraviti oproštajni party.Bastian je s Rusima nabavio hranu i piće,Apricot je kupila balone.Cedric je bio oduševljen idejom pošto mu je ovo zadnja godina u Hogwartsu.Uz dobro društvo zabava naj je bila zagarantirana.

- 11:16 - Komentari (20) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.