utorak, 22.08.2006.

Zdravstveni odgoj

Dan je prolazio iznenađujuće brzo.Oko 17 sata u drušvenu prostoriju je došetala prof.Sprout.Skupila je sve učenike s 4 godine i objasnila da nas vodi u Veliku dvoranu na sat zdravstvenog odgoja.Zaključili smo da slijedi nešto jako dosadno.Na pola puta su nam se pridružili Gryffindori.U velikoj dvorani više nije bilo stolova već samo u krug postavljene stolice.Sjela sam između Bastiana i Nicka.

McGonagall:Dakle skupili smo se da bismo održali sat zdravstvenog odgoja.S nama je danas gospodin vidar Mark Lower,koji će s vama raditi
Lower:Dobar dan svim učenicima četvrte godine.Kao što znate vi ste svi sada u razdoblju koje zovemo pubertet.Jednostavno rećeno mjenjate se.Kako fizički tako i pshićki

Nama je sve to postalo smiješno.Mnogi su se cereili na svako Lowerovu riječ .

Lower :Dakle svi znamo da malde dame prije ulaze u pubertet.Tijelo im se počinje mijenjati.Rastu im grudi,dobivaju mjesečnicu i slično.

Na to se Malfoy tako glasno počeo smijeti da smo se svi trgnuli iz lakog sna

McGonagall:Malfoy ako je vama nešto smiješno izvolite to podjeliti s nama
Lower:Dakle gospodine Malfoy dođite ovamo.

Malfoy je uhvatila trta.Polako se dignuo sa stolca i došetao do sredine kruga

Lower:Dakle što tu vidimo?
Batian:Možemo uživo vidjeti prištavu prikazu koja e još na pragu puberteta i fizički zaostala.
Malfoy:Cray začepi tu svoju neandertalsku gubicu.
Lower:Pa donekle gosopdin Bastian ima pravo

Svi smo umirati od smijeha.Malfoy se zacrvenio poput feferončice.Sat je proticao i proticao.A mi smo se sve više i više cerekali.Oni nisu shvaćali da je nama svo ovo smiješno

Bastian:Mislim da sam s ovim satom doživio vrhunac svog života.Malfoy je osramoćen.Genijalno!
Ja:Jooj..mene još boli trbušna šupljna od smijanja
Ryan.Čini se da jeMalfoy danas u PMS-u
Nick:Oh...da prije u krizi srednjih godina
Ja:Oprostite dečki umorila sam se od današnjih aktivnosti.Mislim da ću se zaputiti u društvenu prostoriju.
Poljubila sam Nicka i izašla van iz knjižnice.Previše zabave za jedan dan.

- 21:07 - Komentari (7) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.