nedjelja, 20.08.2006.

Brže više jače.

Osvanula je sunčana subota ,pa tako i borba s Gryffindorima.Ryan je bio najviše uzbuđen jer mu je ovo prva utakmica za Hufflepuffe.Okupili smo se za stolom Hufflepuffa prije doručka.Zaključili smo da nitko neće doručkovati jer je svatko od nas prigrizao nešto slatko u društvenoj.U svlačinici su svi bili dobro raspoloženi.Samo je Apricot prijetila da će maljcem Potteru otkinuti glavu.Pola satakasnije svi smo polako lebdjeli u zrako,osluškujući buku s tribina.Našla sam se licem u lice s Nickom i to na suparničim stranama.Madam Hooch je fućnula i utakmica je počela.Prvi smo poveli.Slytherini su pjevali razne pogrdne pjesmice,a Natalie je s jednom skupinom cura iz Ravenclawa napraviila veliki plakat na kojem je pisalo "Ryan,srce,ti si najbolji!"Svaki puta kada bih pogledala to čudo pozlilo mi je.Igrao se fear play većim djelom utakmice pošto i Gryffindori i Hufflpuffi imaju blagu narav.Točno u podne sunce se izdiglo iznad terena,te nam je sada još više bilo otežano igranje.Vodili smo 150:80.Činilo se da Gryffindori samo čekaju Pottera da uhvati zvrčku.Sat vremena kasnije dogodile su se dvije nesreće:Cedric i Harry su jurišali na cvrčku kada se odjednom pojavio Georgov maljac i sravnao Cedrica s zemljom,a Harry je tada uhvati zvrčku.Priča je za nas bila gotova.Izgubili smo 280:250,iako smo vodili.Taj nas je poraz odbacio na 2 mjesto iza Gryffindora.Kasnije toga dana posjetili smo Cedrica u školskoj ambulanti.

Ryan:Ajme,ova hrana je odvratna !Kako možeš to jesti?
Cedric:Stvar je u tome da ju ne jedem.Bastian i oni njegovi Rusi prošvercali su mi par poslastica iz kuhinje.
Ja:Maloljetni delikvent!A kako si ti?
Cedric:Lošije nego inače,moram priznati.Imam osjećaj kao da mi je cijeli kostur smrskan.
Apricot:Vjerovatno nisi daleko od istine.
Eric:Šteta,maljac mu nije unakazio facu,jer bi mi inače mogao prepustiti kojeg komada.
Ja:Cedric...ovaj..nama je jako žao što nismo osvojili pokal.Ipak je ovo bila tvoja zadnja godina.Jednostavno smo trebali bolje igrati.
Cedric:Društvo,nemojte se gristi.Ni ja nisam bio baš najbolji kapetan.
Ryan:Ljudi kaj se opće nervirate.Taj pokal je ionako samo hrpa metala zar ne?
Apricot:Da baš kao i tvoja poluprazna tikvetina!

Na povratku iz ambulante sreli smo Natalie i Cho kako plaču jer su Hufflpuff izgubili.Ko da je njih briga ,one ne pripadaju našem domu.Gryffindori su po cijelom dvorcu slavili,a ja sam im odlučila čestitati.

George:Hej,Jill jel Diggory možda unakažen?
Ja:Pa....recimo:još je dovoljno zgodan da Cho cvili za njim
Fred:Haha vidiš braco pčan ti nije upalio.
Ja:Došla sam vam čestitati.Bolji je pobjedio
Harry:Pa..hvala na čestitci.
Hermiona:Ja mislim da je pobjednik onaj koji prihvati poraz.
Ja:A?To je valjda još jedna od oni kineskih uzrečica.Ljudi ispričajte me sad.Previše sam umorna da bih časkala.

Prije spavanja sam odsigrala jednu partiju Čovječe ne ljuti se s Ryanom,Bastianom i Apricot.Bila sam toliko umorna da sam usred igre zaspala na kauču u društvenoj prostoriji.


- 11:11 - Komentari (16) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.