petak, 18.08.2006.

Valentinovo


Stigla je veljača pa tako i s njom Valentinovo.Tom blagdanu inače nisam odavala veliku pozornost i smatrala sam ga totalno bezkorisnim.No ove je godine drugčije.Nije da sad s nekim velikim zanosom dočekujem Valentinovo,nego konačno imam osobu s kojom bi ga proslavila.Društvena je prostorija toga jutra bila okićena od stropa do poda.Sve je bilo puno crvenih srca,ruža,anđela,kupidovih strelica i slično.Našla sam Bastiana i Ryana kako razgovaraju na kauču.

Ryan:Ajde Basty nrmoj biti u banani.I tebi će neka ptica doletjeti kad tad.
Ja:Dobro jutro dečki!
Bastian:Možda je tebi ,ali meni zasigurno nije!
Ja:Hajde Bastian nemoj jadikovati,radije kreni u akciju.A i ako se ne požurimo zakasnit ćemo na doručak.
Ryan:Joj imaš pravo ,a i Natalie me sigurno čeka.
Ja:Misliš ona praznoglava Barbika koja ne zna razlikovati što je lijevo a što desno?
Ryan.Jill,nisam te tražio za mišljenje ok?
Ja:Dobro ali kada me zatražiš svakako ću ti ga dati.

Spustili smo se u veliku dvoranu koja je već bila puna učenika.Natalie se odmah priljepila za Rayana i počela mu gladiti kosu.Ryan mi je najbolji frend,pa možda zato preburno reagiram,ali ipak bi više voljela da hoda s Chloe.Baš kada sam stavljala Cornflakese u svoju zdjelicu neko mi je rukama prekrio oči.

Ja:Zar se čovjek ne može ni u miru najesti da ga netko ne smeta?
Nick:Čak i da je taj neko ko smeta tvoj dečko koji se sjetio valentinova.
Ja:Eh....ona se pravila rušeDa ne povjeruješ sjetio si se Valentinova.Jako impresivno.
Nicki:Samo ti prigovaraj.Trebala si vidjeti Lavender i njeznu reakciju danas ujutro kada je shvatila da je Ron totalno zaborvio na njezni poklon.
Ja:Samo se nadam da nije ta reakcija bila pogubna za njegov život.
Nick:Pa...preživio je.A sada ustaj vodim te u Hogesmaeade na doručak .
Bastian:Hajde požurite golupčići neda mi se gledati ovu ljubavnu ljigu.
Ryan:Ne obazirite se na njega,samo vi uživajte.

Napustili smo Hogwarts s malom grupom učenika.U Hogesmeadeu mi je Nick od neke bakice kupio crvenu ružu.Na doručak smo otišli u restoran Apricotine mame.Jeli smo jabuke pečene u karameli,tost s pekmezom od malina a pili smo čaj od metvica.Sve bi bilo super da se nisu pojavili Malfoy i Hilary.No mi smo se bili već najeli tako da smo brzo otišli.Pri povratku u dvorac već nas je trežio Cedric,da nas pozove na trening jer se metlobojska utakmica s Gryffindorima opasno približila.

- 18:36 - Komentari (6) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.