četvrtak, 17.08.2006.

Loše čuvana tajna


Sljedećih dana u dvorcu je nastala totalna zbrka.Hufflpuffi su s prezirom gledali Gryffindore,Slytherini su ismijavali i jedne i druge,dok Ravwnclavi nisu znali na čiju bi stranu stali.Profesori se uopćne nisu obazirali jer se nisu željeli mješati u našu privatnost.Hilary je svaki puta kada joj se pružila šansa stavljala sol na ranu.Trenirali smo svakog vikenda a želja za pobjedom je bila sve veća.Najviše me smetalo to što su svi prema meni bili dobri.Kao da su me sažaljevali.To mi je počelo ići na živce.Nick je nekoliko puta pokušao doći do mene ,ali sve je bilo uzalud.Većina Gryffindora bi mi se smijala kada bih prošla pokraj njii.Ipak mislim da nije vrijedno opisivati novo nastalu situciju jer ste vjerovatno zaključili da su domovi međusobno zaratili.Jednog sam popodneva shvatila da nisam Nicka vidjela već dva dana.To mi je postalo sumnjivo.Tijekom slobodnog sata gospa Noris me stalno pratila pa sam se toliko razljutila i na nju bacila urok Tarantallegra.Na moju nesreću vidio me Filch koji mi je istog trena zakazao kaznu u njegovu kabinetu,i to večeras.Kad se izuzmu ti loši trenutci život je prolazio čisto solidno.U 8 sati sam se nacrtala u Filchovu kabinetu.Mračnije mjesto nisam vidjela,ali ni prljavije.Prašine kao u priči.Morala sam razvrstati neke dokumente i dosjeje s kaznaa učenika.Fred i George su mi zadali najviše problema.Zatim mi je za oko zapeo broj nekih bezjačkih novina na Filchovu stolu.Uzela sam ih u ruke i nisam mogla vjerovati.Naslov je glasio:"Prijestolonsljednik Belgije:Nicolai Roswoth posjetio Francusku.Zagledala sam se u sliku ispod.Bio je to glavom i bradom Nick.Mislila sam da sanjam.Nick je princ ,a meni ni riječi?Stvarno,nevjerovatno.Nakon kazne otišla sam do ženskog toaleta,ali sam se zaustavila ispred vratiju jer sam čula razgovor između Alize i Jade.

Jade:Znači ,izgubila si okladu.Nisi uspjela zavesti princa.
Alize:Molim te,ne volim gubiti.On je stvarno tvrd orah.
Jade:Što ti je rekao?
Alize:Da ga pustim na miru.Rekao je da on voli onu kako se zove?-mutnjakušu Jill,te da sam ja vjerovatno kriva što će se njihova veza raspuknuti.
Jade:Pih..to bih htjela vidjeti.A on i dalje misli da te pobljubio.
Alize:Pa vjerovatno.No to je sve moje maslo.

Znači samo je oklada bila upitanju.U jednoj večer i otkrila sam dvije tajne koje sam trebala znati.Otrčala sam do društvene prostorije i sve ispričala Bastianu,Ryanu i Apricot.

Apricot:Princ?Ti to ozbiljno?
Ja:Pa s takvim stvarima se ne bi šalila zar ne ?
Ryan:Da ne povjeruješ!Zato njega nema posljednjih dana u dvorcu.
Bastian:I...što misliš sad učiniti.
Ja:U novinama je pisalo da se Nick sutra vrača.Potražiti ću ga i pokušati spasiti stvar dok još nije kasno.

Imala sam pravo .Sutradan u utorak,Nick se pojavio na probrazbi.Ugrabila sam priliku kada se nakon sata sam zaputio na čarolije.

Ja:Vaše visočanstvo,možete le usporiti?
Nick:Jill?
Ja:A ne babaroga.Trebamorazgovarati i to odmah.
Nick:Ali ja sam mislio da me neželiš vidjeti,no dobro reci.
Ja:Do kada si mi mislio tajtit da si princ?
Nick:Ja...ovaj...kako si saznala?
Ja:Ulaži su kratke noge.Zar si se ponadao da neću saznati.Zašto mi nisi rekao?
Nick:Jednostavno nisam želio da me netko voli samo zbog titule.A i nisam želio steći prijatelje na taj način.
Jill:Pa..i ja bih vjerovatno tako razmišljala.I...da.Saznala sam da nisi poljubio Alize,te da je u igri bila oklada.Hoćeš li mi oprostit što sam bila tko glupa?
Nick:Oklada?Pa ti se šališ ,naravno da ću ti oprostiti.
Ja:Nick,je li istina da se ona ljubi bolje od mene?
Nick:Nije ti ni do koljena.
Ja:To sam i mislila.

Ubrzo smo pošli svatko na svoju stranu jer nismo željeli zakasniti na sat.No zato smo preko vikenda naknodadili izgubljeno vrijeme.

- 12:26 - Komentari (4) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.