utorak, 15.08.2006.

Prepotentna Franuskinja

Vrijeme se sve više popravljalo.Kao da je stizalo proljeće.Nastavili su se naši treninzi metloboja.Cedric nas je mučio ko da nas je našao na ulici.Stvarno mu je bilo stalo do pobjede nad Gryffindorima..Učenici na zamjeni su se prlagodili novoj okolini.Dobro izuzmemo li Francuze.Oni su stalno nešto prigovarali:ili im hrana nije ukusna,pelerine nisu po njihovu modnom ukusu,dvorac je previše prljav itd...Stalno su na francuskog nekog tračale.Što si one umišljaju da mi njih ne kužimo?Ja već stojm na ratnoj nozi s jednom od njih.Zove se Alize Elizabeth Berger(čitaj beržer).Ona mi se samo tako počela mješati u život.Prvo je bacila oko na Nicka,a ja kao osoba koja inače nije ljubomorna držala sam se pod kontrolom.Onda se jednog dana kao slučajno spotklnula baš kad je prolazio Nick i pala mu u naručje.Dakako ni Hilary se nije mogla suzdržati od komentara.

Hilary:Ah....koja si ti jadnica!Ne možeš si ni dečka zadržati dulje od tjedan dana!
Ja:Jadnica?Prava se javila!Moj me bar još nije prevario.Svakog dana od 13 do 13:30 možete vidjeti besplatan ljubavni film!Projekcija :školska knjižnica,glavni glumci:Draco Malfoy i Yvana Vosiljeva.
Hilary:Malfoy se ne pali na takve jeftinjakuše poput nje!
Ja:Idi pa vidi!Besplatno je!

Na moju nesreću prisluškivao nas je Snape,te sam dobila večernju kaznu kod njega.Da nepravda bude zadovoljena nisam bila sama:pridružili su mi se Fred i George,Robert Jenkins iz Ravenclawa,te tračerica svih vremena Consuelo de la Quseada.Zapravo to ni nije bila prava kazna,jer se Snape nije dosta vremena pojavio.Dobila sam zadatak da očistim ormar s potreptinama za sat čarobnih napitaka,ali bez rukavica.Takvih se gadosti u životu nisam nagledala.Pauka,pljesni,čak sam izvadila i polumrtvog puha!Nakon toga mi se cijeli svijet zgadio.Sljedećeg jutra Alize je još malo izigravala dobricu.Stvarno voli drugim ljudima dizati tlak ponajviše meni:za doručkom je Nicku svojim rupčićom obrisala mrlju od pekmeza.

Apricot:Stara,ja fakat ne kužim kak si ti tak mirna dok ona zavodi tvojeg dečka!
Bastian:Ali mislim stvarno!Očito imaš jake živce!
Ja:Jake živce koji će uskoro puči ako ovo smeće ne prestane.
Ryan:Uhuhu..neko nam se razljutio?
Ja:Samo ti nastavi provocirati pa ću ti priljepitit jednu lijepu šamarčinu.

Zapravo sam tog dana shvatila da postajem ljubomorna ,te da moram nešto poduzeti ,jer Alize neće samo tako stati
Nastavlja se......

- 11:27 - Komentari (6) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.