nedjelja, 30.07.2006.

Drugo polugodište

Praznici su na našu žalost brzo završili.Što se nas tiče mogli su još trajati i kojih 6 mjeseci.Ali naše ideje niko ne uvažava.Odmah su nam prvi dana zadali toliko zadaće.Jedino nas je Hagrid poštedio.Njegovi praskavi repani su toliko narasli da smo ih se svi bojali.Nick je naučio lekciju i držao se podalje od njih.Prof.Binns ponovo je počeo sam svojim dosadnim govorima.Da zaključimo:nije nam bilo lako .Sve smo manje vremena provodili zajedno.Navodno da su Michael iz Ravenclawa i Hellen iz Gryffindora prekinuli jer nisu imali vremena jedno za drugo.No Malfoy i Hilary nisu se nimalo promijenili.I dalje su se po školi šepurili uzdignutih nosova te se žvaljikali na svakom uglu.Mi smo ih s groženjem gledali a oni su nam dobacivali da bi mogli nešto od njih naučiti.Da jako:kako razijeiti slinu.Vrlo zanimljivo.Cho je pak bacila oko na mojeg brata Alex ,ali on ju ne šljivi ne 5 posto.Često ju čujeme kako govori da još nije preboljela Cedrica.Fred i Geroge Weasly su po dvorcu počeli prodavati svoje umotvorine.U četvrtak na satu Proricanja mi je profesorica prorekla da ću se udati za nekakvog princa neke daleke zemlje i da ću imti 5 djece.To je ispalo veoma smiješno.Ne namjeravam se udati za nikakvog plemića ili išta slično.Nick i ja smo još jednom posjetili Hogesmade.Bilo je lijepo vrijeme a mi nismo imali pametnijeg posla.Prof.Dumbledore nas je obavijestio da je došlo do promijene plana.Metlobojske sezone će ipak biti a pva utakmica održat će se 15 veljače.To je užano uspaničilo Cedrica jer bismo mi trebali igrati protiv Gryffindora,stoga smo počeli trenirati brzinom svijetlosti.Peeves je počeo sa svojim uobičajenim nestašlucima.Jednog je popdneva na mene bacio dva vodena balona.Došlo mi je da ga ubijem,ali to nisam mogla s obzirom da je on već mrtav.Snape nas je sve pokušao potrovati.Čak nam je prijetio veritaserumom ako ćemo mu lagati.Nevillu su se tresla koljena svaki put kada bi mu se ovaj obratio.Moody nas je polako izluđivao svojim šašvim podukama.Njemu smo bili više pokusni kunići nego učenici .Bastian se sve više družio s onim već prije spomenutim Rusima,da je počeo čitati ruske pisce poput Tolstoja.Jedne je večeri u društvenoj prosotoriji čak progovorio ruski

Ryan:Pobogu pa oni su mu pomutili mozak
Ja:Ma pusti ga.Našao je ljude na svom nivou
Bastian:Samo se vi rugajte.A na kakve ste vi niske grane spali ako se družite sa mnom
Ryan:Na najniže moguće.
Ja:Ma mi se samo šalimo.Ti si ovak dosta zrela osoba samo kad se potrudiš.Ali mi ne znamo što bi bez tebe.
Bastian:Ha!Da me nema moralo bi me izmisliti




- 13:42 - Komentari (13) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.