četvrtak, 27.07.2006.

Dan D.



Dan prije utakmice svi su nas tretirali kao kraljeve.Po njihovom mišljenju nismo se smijeli naprezati.Čak je Filch bio dobre volje,pa je manje prijetio učenicima.Jutro na dan utakmice bilo je burno.Svi su nas naganjali po dvorcu,a mi smo se sakrili u kupaonicu za prefekte.Također smo se skirvali po svakakvim ormarima,učonicama i slično.Došli smo pri završetku ručka da se na miru najedemo.Prof.McGonagall nam je preporučila da se cijelo poslijepodne odmaramo.Činilo se da u cijelom dvorcu nećemo naći mjesto za odmor,sve dok se Fred i George Weasley nisu sjetili sobe potrebe.U njoj smo jednostavno uživali .Bilo je hrane koliko nas volja,puno jastuka za izležavanje te drugih sadržaja.Iz dvorca smo izašli sat vremena prije utakmice dok se dvorac ispraznio.Krenuli smo prema svojoj uobičajenoj svlačionici kada nas je Moody uputio u sasvim drugom smjeru .Ušli smo u oveću prostoriju s garderobom.Tamo su nas čekala odijela.Nervozno smo ta čuda navlačili na sebe.
Cedric:Društvo čini se da je to to.Vrijeme je da pokažemo što znamo .A iako ne pobjedimo koga briga?Bitno je sudjelovati i da damo sve od sebe.
Sat je otkucao osam sati a mi smo stali pred velika vrata.Kada su se ona otvorila pred nama se stvorilo ogromno igralište,te tribine pune ljudi .Zajahali smo svoje metle dok je glas Luda Bagmana izčitavao naša imena.Durmstangovci su već lagano lebdili u zraku.
Bryan:Hey Jill.Želim vam puno sreće trebat će vam!
Ja:Sačuvaj je za sebe .
Cedric:Kaj si taj malac umišlja?
Ja:Bolje ne bitaj,samo molim te rasuri tu njegovu polu bugarsku guzicu
Cedric:Vaša želja moja zapovijed.
Neki njemački sudac je fućnuo i bacio loptu u zrak.Prvi su ju dohvatili Bugari.Sva tri njihova lovca bili su dečki.I te kakvi dečki:visoki i mišićavi.Dvadeset minuta balun je skakao amo tamo.Nitko nije postizao zgoditak.Jedino su Fred i Geroge bili nešto uspješni.Njihov maljac je pogodio Mihkala Ivanova,lovca.No unatoč tome mi smo prvi primili zgoditak.Robert se jednostavno smeo.Nismo ga krivili.Naočigled nakon tog utakmica se rasplamsala.Nakon sata i pol rezultat je bio 180:90 za Durmstang .Nije nam baš išlo .Bugari su igrali prljavo.Par puta su njihovi maljci pogodili Roberta,a zatim Lynnie.Cedric je davao znak da ne vidi zvrčku,kao ni Bryan.On je smo bezveze letio u zraku.No navijači su se zabavljali ,ali i žestoko navijali.Svatko za svoju školu.Kada se njihov vratar malo ozlijedio,nastala je stanka,a mi smo uzeli Time out
Ja:Cedric ovako više nejde!Ako ćemo ovako igrati ne možemo pobijediti!
Nick:Treba nam nova strategija
Cedric:Upotpounosti se slažem s vama,al što sam rekao prije tekme?
Fred:Da nije važno pobjediti.E pa meni je.Ovi Bugari su pomahnitali.
Lynnie:Apsolutno se slažem s tobom.Jill,Nick mislim da bi trebali pojačati brzinu napada,brže dodavati loptu,a vi Fred i George ganjajte Bryana.
Ja:Ok,meni odgovara.Nemam ništa protiv.Lynnie mi se možemo provlačiti pokraj njih.Pa i sama si vidjela kak su ogromni.
Držali smo se plana.Mi lovci smo počeli niže letjeti,tako da su se Durmstangovi slabije zaustavljali ,te često ronili po igralištu na suhom.Bližila se ponoć a rezultat je bio 330:260.Bivali smo im sve bliže,no postajali smo sve umorniji.Nakon 3 i pol sata igre nije bilo pobjednika.Ludo Bagman je urlao
Bagman:Dame i gospodo obustavite sve aktivnosti.Mislim da su naša gospoda tragači ugledali zvrčku.
Svi smo stali igrati iako to nije bilo po pravilima .Gledali smo ih kako idu nebu pod oblake i nestaju iza jedno .Nastao je muk.Pet minuta nitko se nije pojavljivao .Počeli smo se brinuti,a ono siva prilike se približavala prema nama .Bio je to Cedric držeći zvrčku i vikajući:"Sretna Nova Godina"
Mi smo pohrlili na njega,a publika je slavila.Bagman je brbljao o tome kako je to moguće a na ekranu se pojavio natpis Hogwarts:410:330Durmstang.Fred i George su obrušili Cedrica na pod i počeli se hrvati s njim
Fred:Idiote jedan!Ja sam se skoro usrao u gaće dok sam videl kolko te nema!
George:Koji si ti mamlaz!Do danas sam te mrzio iz dna duše a sad te obožavam!Ti si moj car!
Cedric:Ok,nemojte me ubiti.Mislio sam živjeti još neko vrijeme
Lynnie i ja smo plesale pobjednički ples.Bile smo presretne.Ryan ju je odveo do sredine terena noseći je kao mladenku, a ja sam otrčala Nicku u zagrljaj.Otkucavala je ponoć ,a s njome je došla i nova 2007 godina.
Nick:Sretna ti nova godina Jill!
Ja:I tebi sretna nova!
Nick:Jill....Ja ovaj...Volim te!Hoćeš li biti moja cura?
Ja:Voliš me?Ma ja tebe još više!Naravno da hoću
Pao je snijeg,a svi su čini se bili sretni ,osim Durmstangovaca ,naravno.Ja i Nick smo zagreljeni sjedili na travnjaku,gledali u zvijezdne i radovali se u novogodišnjoj noći!

- 11:53 - Komentari (5) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.