ponedjeljak, 24.07.2006.

Hrabre sreća prati

Dani su prolazili sve brže i brže.Učenici su dane većinom provodili u Hogwartsu ili na perivoju.Mnogi su se pripremali za drugo polugodište ali ja nisam bila među njima.Pripremala sam se za utakmicu.Durmstangovi su se bacili na podbadanje Cedrica.Većinom su mu govorili kako očajnu ekipu.Isprva ga je to diralo ,ali sada je nešto smireniji.No ni Hilary nije ostala kratka na riječima.Svaki puta kada bi prošla kraj nje svojim je prijateljicama "slučajno" počela govoriti kako Nick zaslužuje bolju od mene.Malfoy je i dalje glumatao kralja škole te se žvaljikao s Hilary,ali je i istovremeno varao s Yvanom iz Durmstanga.Bastian se skompao s nekim rusima koji su govorili poprilično loše engleski pa su se sporazumijevali rukama ,nogama i ostalim djelovima tijela.Gledati njihov razgovor bio je besplatan show.Mogli ste si samo nabaviti kokice.Uh...kad smo kod hrane ja i Cedric smo jeli sve manje i manje.Ne zato što smo bolesni nego nas je tresla trema prije utakmice.Za doručak bi obično pojela neko voće,za ručak samo juhu,užinu bi reskočila a za večeru bi jela tjesteninu .Bila su samo dva dana prije utakmice kada nas je pozvala prof.McGonagall
McGonagall:Bojim se da imam loše vijesti za vas
Zbunjeno smo ju pogledali
McGonagall:Naime našeg lovca gospodina Roswotha su opekli praskavi repani i još je upitno hoće li igrati
Fred i George:Vi se šalite!
McGonagall:Nažalost se ne šalim gospodo Weasley
Cedric :Rekli ste da je upitno,to znači da postoji mogućnost da igra.
McGonagall:Da postoji mogućnost
Robert:A tko bi trebao biti zamijena,ako se on nedaj Bože ne oporavi?
McGonagall:Najvjerovatnije g.Malfoy
Lynnie:Mislite Draco Malfoy?Onaj prepotentni klinac duge jezičine?
McGonagall:Da upravo taj.
Uzdahnuli smo.Naša ekipa će igrati katasrtofalno s Malfoyom .On ne zna balun primiti.
Ja:A gdje je Nick sada.
McGonagall:Odmara se u bolničkom krilu kod miss Pomfrey
Otrčala sam prema bolničkom krilu.Morala sam provjeriti kako je Nick.Ipak mi je stalo do njega.Ugledala sam hrpu Gryffindora oko jednog kreveta.Kada su me vidjeli odmah su se udaljili.
Nick:Već si saznala?
Ja:Loše vijesti daleko se čuju?Kako si?
Nick:Pa..gore nego obično.No mislim da ću preživjeti
Ja:Ne kužim kako su te praskavi repani mogli opeći?
Nick:Znaš da ja volim magična stvorenja?Prije ručka sam otišao do Hagrida da mu pomognem nahraniti ih .Ostatak priče vjerovatno naslućuješ.
Ja:Samo mi nije jasno gdje ti je bila pamet.Mogao si gore nastradati.
Nick:Nije ništa strašno.Nemoj se brinuti .Nego...jesu li mi već našli zamjenu?Sigurno su spremni na sve.
Ja:Da,našli su najgoru moguću zamjenu.Draca Malfoya
Nick.Nije moguće?Njega!Biti ću ja bolje za utakmicu .Obećajem vam.Malfoy neće ni uzjahati metlu
Ja:Nadam se da imaš pravo
Nick:Hajde Jill...Nemoj biti tužna.Ta pokisla faca ti baš ne stoji dobro.
Ja:Stvarno?
Nick:Da.Eto vidiš uspio sam te nasmijati
Ja:Pa..dobro onda.Ali moraš mi nešto obećati.Kad izađeš iz bolnice i kad rasturimo Bugare idemo u Hogesmadena piće?Ok?
Nick:Svečano prisežem da idemo u Hogesmeade.
Ja:Dobro onda.Vrijeme je da se odmoriš.
Zagrlila sam ga i zaputila se u društvenu prostoriju.Cedrica je zanimalo kako je Nick.Rekla sam mu da se ne mora brinuti.I nije se morao.Već je sutradan došao do velike dvorane na doručak.Svi su mu veselo zapljeskali,osim Slytherina koji se nadamo da će Malfoy igrati,a ni Durmstangovci nisu izgledali baš sretno.

- 10:03 - Komentari (3) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.