nedjelja, 23.07.2006.

Ryan je zaljubljen

Sljedećih dana ja sam se počela navikivati na onu čudu uniformu koju smo dobili.Bryan nam više i nije toliko smeto.Nadam se da je zaključio da nije poželjan u našem društvu .Previše je prepotentan za moj ukus.Ali zato je Ryan postajao sve čudnijI.Non stop je buljio prema ravenclawskom stolu.
Batian:Kompa kaj ti je zadnje vrijeme?Ponašaš se čudno znaš?
Ryan:Gledaj svoje poslove
Ja:Možda se zaljubio
On nas je pogledao ispod oka
Ja:Stvarno si se...?
Bastian:To stari!Konačno si si našao nekog komada.Možda neku francuskinju sa zamijene.
Ryan:Ne nije francuskinja
Ja:Onda tko je ta sretnica?
Bastian:Hoćeš reći nesretnica
Ryan:Lynnie Candler
Ja:Lynnie???Pa ona je moja frendica zašto odma ne kažeš
Ryan:Stvarno?
Ja:Normalno.I samo da znaš nije ona baš ravnodušna prema tebi
Bastian:Meni to smrdi na ljubavnu romansu.
Ryan:Ako je tako,onda je odmah poslije ručka zovem da idemu u Hogesmade
I,istina.Ryan se držao svojeg obećanja.Odmah je pozvao Lynnie,a ona je pristala.Tako mi je bilo drago zbog njih.Dugo se nisu vratili,a onda sam saznala od Ashlee da su prohodali.
Bastian:Oh.Super sad sam ja jedini samac u ovom društvu
Ja :Kako misliš jedini?Ja i Nick još ne hodamo da te podsjetim
Bastian:Dobro,ne službeno.Ali vas dvoje izlazite i ljubite se.
Ja:Khm...Pa sad.....Nemoj biti toliko samo kritičan .Već ćeš ti nekoga naći
Bastian:Malo sutra.Samo se ti nadaj.Možda kad na vrbi rodi grožđe!

- 09:57 - Komentari (6) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.