subota, 22.07.2006.

Božić

Sljedećeg jutra Hogwarts je bio ispunjen glasovima od ranog jutra.Svi su ustali nešto ranije kako bi odmotali svoje darove.Bastian,Ryan,Apricot i ja ustali smo među prvima.Bastian je dobio zavidne količine graha svukusnjaka.Ja sam mu poklonila :šalicu te jednu kutijicu graha svokusnjaka.Ryan je bio sretan odmotavši knjigu:Metloboj kroz stoljeća koju sam mu kupila,dok je Apricot već isprobavala nakit koji sam nabavila u Hogsemadeu.Tata mi je poslao hrpu slatkiša (bezjačkih),šal i rukavice,te paket šminke.Ispod božćne jelke našla se i čestitka prof.Dumbledora .Za doručkom mi je prišao Nick s malenim zlatnim paketićom
Nick:Dobro jutro Jill.Sretan Božić!
Ja:Hvala Nick.I tebi također ,ali stvrano nisi trebao
Nick:Ne brini se samo mala sitnica
Otorila sam paketić u koje se sjajio crvenkasti broš fewiks
Ja:Ovo...je stvarno predivno!
Nick:Znao sam da će ti se svidjeti
Ja:Stvarno nemam riječi.Oh..skoro sam zaboravila .Ovo je za tebe
Nick:Čarobnjački šah?Jill kako si znala?
Ja:Pa...eto slučajno sam saznala da voliš šah
Nick:Baš si zlatna! (kada je to rekao poljubio me )
Nakon nekoliko sekundi šutnje upitao me
Nick :Ovaj..khm..Jill bi li mi mogla pomoći oko zadaće iz čarolija popdne,a kasnije možemo zajedno na trening
Jill:Ok.Ja nemam ništa protiv
Zaputili smo se prema svojim stolovima na doručak.Durmstangovci su već čekali na svojim pozicijama te pažljivo promatrali nas igrače.Kada sam se približila Bastianu i Ryanu oni su me sumljičavo upitali

Bastian i Ryan:Jill kaj je bilo ono ispred velike dvorane?
Ja:Ispred velike dvorane?Mislite na Nicka...Ma ništa
Bastian:Jilly iz aviona se vidi da ste zaljubljeni jedno u drugo
Ja:Zar se toliko vidi?
Ryan:Koga ti farbaš?Normalno da se vidi.Pa poljubili ste se .
Ja:Vjerovatno imate pravo
Bastian:Mi samo hoćemo da znaš da ćemo mi uvijek biti uz tebe?
Ja:To znam već odavno .
Božićni doručak je bio obilan.Pitanje je što se sve nije našlo na stolu.Svi smo navalili ponaviše Bastian.Knjižnica je na moje zaprepaštenje bila puna,a bio je Božić.Kamo ovaj svijet ide zapitala sam se.Pronašla sam Nicka i sjela do njega.Dok smo pronašli odgovarajuću literatu,pa dok smo pogledali u knjizi i na kraju sastavili sastavak duljine 30 cm dva sata su iscurila.Do ručka je bilo još mnogo vremena ,a dvorac s enekim čudom ispraznio.Otišli smo van na zrak do igraišta da pogledamo trening Durmastanga
Nick:Jill ,onaj tragač,je li on nešto u rodu s Ryanom?
Ja:Još i pitaš.Naravno da je to mu je brat blizanac.
Nick:Stvarno su jako slični.Uočio sam da on jako dobro leti .Teško ćemo protiv njega
Ja:Mi imamo Freda i Georga.Oni znaju uputiti maljac u parvo vrijeme na parvo mjesto i to po pravoj osobi .
Pogledli smo njihove metle .Letjeli su na Nimbusima 2001.Većina naše ekipe imala je starije modele metla koji su znatno sporiji.Durmstangovci su sjajno letjeli i zato je njihov trening brzo završio.Nas dvoje se zaputilo niz stepenice prema svlačionicama da se spremimo za svoj trening.Bili smo prvi iz svoje ekipe,no ubrzo su i ostali pristigli. Naša su se očekivanja ispunila.Durmstangovi su već sijedili na tribinama.Vjerovatno nisi bili toliko samouvjereni koliko smo mislili.Prvo smo viježbali brzinu letenja i tehniku ,a onda smo prešli na igru .Fred i George su što bolje probali naciljati Cedrica,dok im je on bježao.Robert je branio odlično.U pola sta igre primio je samo 3 gola.Mnogi su naši suučenici došli pogledati trening.Mislim da smo trenirali duže nego obično.U svlačionisi smo svi bili sretni zbog proteklog treninga.Kada smo izašli iz učionice prišao nam je Bryan
Bryan:Bok Jill.Igrali ste veoma dobro
Jill:O...pa hvala.Ni vi niste bili loši.Gledali smo vas
Bryan:Vidio sam .A...ovo je tvoj dečko?
Nick:Ne...ovaj ja joj nisam dečko
Bryan:Onad oprostite na krivoj procijeni
Nick i Bryan su se upoznali.U očima im se vidjelo da se baš ne podnose
Bryna:Nego Jill,jesi li vidjela Ryana ?Trebam ga nešto pitati
Ja:Mislim da je otišao na ručak
Bryan:Ah..ništa onda.Nije tako hitno.Bok Jill
Ubrzo se udaljio
Nick:Čudan tip.
Ja:Uh...meni pričaš.Prečudan.

- 13:38 - Komentari (3) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.