petak, 21.07.2006.

Durmstang


Na Badnju večer su nam se trebali pridružiti učenici iz Durmastanga te neki učenici na zamijeni.Dvorac je bio u čišćenju:od glave do pete.Filch se uspio proderati na svakoga tko bi samo malo zaprljao pod.Slytherini su se spremali kao da im predsjednik države dolazi u posjet.Naime većina njih je željela ići u Durmastang,jer je to po njima bolja škola.Nama je to bilo smiješno.Učenike iz svih domova je zanimalo kako izgledaju naši protivnici.Mi nismo bili znatiželjni jer samo znali odgovor.Samo sam Bastianu ,Ryanu i Apricot rekla za onaj poljbac s Nickom.Apricot je mislila da je to slatko,Bastianu se to činilo ljigavim a Ryan nije imao nikakvo mišljenje.Još smo pet puta imali trening.No na našu žalost taj se broj povećao jer su počeli praznici,tako da smo imali više vremena za ostale aktivnosti.Madam Hooch se totalno usredotočila na smišljanje taktike.Svi u ekipi su letjeli bolje nego ikada.Moglo se reći da smo maksimalno spremni za starogodišnji ogled .Danas također trebaju stići i učenici na razmijeni.Mnogi su to išćekivali s velikim uzbuđenjem,no neki to nisu smatrali velikim događajem.Dan je prošao u običajenom ritmu.Zadaće su sve već bile napisane,nastavne nije bilo pa samo se prepustili uživanju.Ove je godine napadalo najviše snijega otkako sam u Hogwartsu.Malen broj učenika se vratio kući.Hilary i Malfoy nažalost nisu bili među njima.Svaki slobodni trenutak proveli su kao priljepci žvaleći se .Hufflpuffi su ih pokušavali zaobiči u što većem luku jer kada smo ih s prezirom pogledali Hilary bi mi dobacila u stilu:"Jill kaj se čudiš ti bi mogla nekaj od mene naučiti".Da ko da je meni do ljubljenja s Malfoyom.Ali skužila sam na što je ona mislila :Nick .Sigurno je čula za onaj pobljbac,a sada provocira.Popodne se spustila sniježa oluja,pa smo ostali u društvenoj prostoriji kako bi ju uredili.Bastian i Ryan su od Hagrida uspijeli nabaviti božćno drvce,koje smo postavili na sredinu sobe.Baš kao pravi radnici smo se umorili ali i ogladnjeli .Na napu sreću bilo je vrijeme večere.U društvenu prostoriju došla je profesorica Sprout koja je pozvala mene i Cedrica.Naime morali smo otići da se presvučemo u posebne odore naše škole koje su dizajnirane samo za ovu priliku .Dovela nas je do već okupljene ekipe.Odore su stvarno bile prekrasne tj. to su više bile uniforme.Svtko je dobio džemper u boji svojeg doma sa grbom škole u lijevom gornjem uglu.Dečki su dobili crne hlače a ja suknju nešto malo iznad koljena.Moram przinati da smo ozgledali zaista čudno.Sijedili smo u praznoj učionici dok su naše kolege dočekivale učenike iz Durmstanga i one sa zamijene.Dozvala nas je prof .McGonagall te nam rekla da je vrijeme da krenemo.Cedrica je stavila na čelo ekipe kao kapetana,a mene je stavila kao par s Nickom treće od Cedrica .Osijećali smo se kao u vojsci .Stajali smo pred vratima dvorane iz koje je dopirao glas prof Dumbledora:
Dumbledore:Sada kada smo upoznali predstavnike Durmstanga,vrijeme je da pozdravimo naše igrače
Vrata su se otvorila a mi smo počeli koračati prema našim mjestima.Samo što nismo pucali od smijeha ponajviše Cedric koji je vodio kolonu.Začuo se velik pljesak te odobravajući zvižduci .Durmstangovci su nas pomno pratilil kako prof.Dumbledore iščitava naša imena.Nakon te neobično dosadne ceremonije sijela sam kraj Ryana i Bastiana.Kada su navijački timovi škola odplesali svoje koreografije započela je gozba.
Bastian:Šteta što nisi vidjela nastup Durmstangovaca
Ryan:Budimo realni nije ni imala što vidjeti.Nego baš vam dobro stoje ove minice,tebi i Lynnie
Ja:Samo se ti sprdavaj.Ovu gadost budem morala nostiti tjedan dana.
Bastian:Ryan jer ti misliš pozdraviti svojeg bracu?
Ryan:Kratko rečeno :ne.On je naš protivnik a s protivnicima nije pametno imati posla
Ja:Ja kužim da tebi nije lako uz njega.Ali probaj pobijediti taj ponos
Ryan:Možda hoću,no vjerovatno ne večeras
Dečki su mi ispričali o učenicima na zamijeni u hufflpuff su sošle 3 cure i 3 dečka.Dva dečka i jedan cura iz neke ruske škole,jedna cura iz Boubaxtona,te ostali cura i dečko iz španjolske.Nakon večere smo se zaputili u drušvenu prostoriju a Durmstangovci u svoju lađu gdje će spavati.Na izlazu iz velike dvorane obratio nam se nepoznati glas
Bryan:Hej Ryan čekaj!
Ryan:Ah to si ti.
Bryan:Zar se tako dočekuje brat?Nećeš me upoznati sa svojim prijateljem i ovom ljupkom damom?
Ryan:Bryan ovo su Bastian i Jill.Bastian ,Jill ovo je Bryan moja brat
Ja i Bastian:Drago nam je
Bryan:Tako dakle.Jill mora biti da si tu u ekipi Hogwartsa .Vidio sam te u koloni
Jill:Da,jesam.Igram kao lovica
Bryan:Super!Znači igrat ću protiv tebe.
Ryan:Oprosti,braco no bojim se da moramo ići
Bryan:Ah...dobro onda kad si takva konzerva.Vidimo se onda .Jill,Bastian bilo mi je drago.
Ryan je na putu do društvene prostorije djelovao veoma uzrujano.No ja i Bastian ga nismo željeli ispitivati.Znate kako kažu:jutro je pametnije od večeri

- 11:58 - Komentari (6) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.