četvrtak, 20.07.2006.

Božićni običaj

Sljedećeg me jutra budilica probudila u pola 6 zbog zakazanog treninga.Bila sam toliko pospana da nisam vidjela da čarapu navlačim na ruku,a hlače na glavu.Kada sam se konačno uspijela odijenuti ,gricnula sam malo slatkiša koje mi je poslala Bastianova mama.Sišla sam u pustu društvenu prosotiju te se zaputila u svlačionicu.Tamo su već bili:pospani Fred i Georg,namrgođeni Robert,ozbiljan Cedric ,Nick i Lynnie.Spremili smo se kada nas je na igralište izvukla Madam Hooch koja je naša trenerica.To nas je jutro pošteno izmučila tako da većina nas nije osijećala noge.Čini se da još nismo bili svijesni protiv kakve ćemo ekipe igrati.Nakon treninga smo se vratili su društvene prostorije kako bi se presvukli jer je naša odijeća bila poprilično mokra od vlage.Za doručkom me čekala uobičajena ekipa:
-Hej rano ranilice kako je bilo na treningu?-upitao je Bastian
-Ti stvrano znaš ubosti kad netreba.Bilo je iscrpljujuće ,hladno i mogu reći da ne osijećam noge-odgovorila sam mu
-A Madam Hooch vam je trenerica?-reče Ryan
-Da.Ona vjerovatno ovu utakmicu nije shvatila zdravo za gotovo.Dosta mi je metloboja za cijeli život-izjavih
Nakon doručka su nas pustili u Hogsmeade.Zaogrnula sam se hufflepuffskim šalom te stavila kapu na glavu.
Na izlazu iz dvorca me čekao Nick
Nick:Bok Jill.Nadam se da si se oporavila od treninga
Ja:Mislim da sam dobro iako sam se već uplašila da neću više moći hodati
Zaputili smo se prema Hogsmeadu.Vjetar je malo oslabio ali je zato počeo padati snijeg te se u zraku osijećao Božićni ugođaj.Prvo smo pošli u medičarnicu gdje smo kupili šećerne vate.Šetali smo Hogsmadeom.Bolje rečeno probijali smo se kroz gužvu ,sve dok nisam naišla na Hilary i njezino malo društvanece te Malfoy
Hilary:Vidi,vidi koga tu imamo :zaljubljene golubčiće.Vidim da ti Jill dečke osvajaš komplimentima.
Ja:Hilary mislila sam da ti imaš barem malo mozga da zaključiš da mi nisi preterano draga,ali sam se očito prevarila.
Hilary:Baš se pitam koliko ti je vremena trebalo da to smisliš.U Hogwarts zadnje vrijeme primaju samo ološ
Ja:Ne mogu vjerovati koliko si ti možeš laskati
Hilary:Glupačo mislila sam na tebe.Da mi je samo znati što Nick vidi u tebi.Ipak si ti među Hufflepuffima.
Nick:Što se mene tiče može biti i među Slytherinima ako treba,ali uvijek će vrijediti više od tebe.
Malfoy :Nick budi malo pažljiviji na riječima Slytherin ne prima mutnjake to bar svi znaju
Nick i Malfoy su se stali prepirati dok je Hilary pokušala smiriti Malfoya.Na mene više nitko nije obračao pažnju pa sam kao "slučajno" na Hilary bacila Langlock:čaroliju ljepljenja jezika za nepce.Hilary je odjednom zašutjela t počela trčati prema Hogwartsu a Malfoy za njom
Nick:Što si to točno izvela?
Ja:Langlock-lijek za njezinu brbljavost
Nick:Ne mogu vjerovati da oni nisu u stanju nikad reći nešto lijepo o drugim osobama
Ja:Pusti ih .Već sam se navikla na njih
Nick:Onda mi moraš dati svijet kako da postanem imun na njih
Počeli smo se smrzavati pa samo otišli na dogovroneu vruću čokoladu u cafe Apricotine mame.Ona me odmah prepoznala i usput smo dobili besplatne medenjake.Opasno se približilo vrijeme ručka ,a mi smo pošli prema Hogwartsu kao i svi ostali učenici
Nick:Nadam se da ti je bilo lijepo danas
Ja:Mogu reći da je.Bolje da izostavimo nezgodu s Hilary
Nick:Da bolje za nas.Hoće li te tužiti prof.Sprout?
Ja:Naravno da neće.Nije toliko glupa.Time bi samo sebe uvalila u sos.Jer ipak je ona prva počela.
Baš kada smo se oprostili Nick me pobljubio
Ja:Khm..što bi ovo trebalo značiti
Nick(pogleda gore):Imela
Nasmijala sam se i uzvratila poljupce.Ipak ne bi bilo uredu ne poštovati stare božićne običaje.

- 09:02 - Komentari (3) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.