srijeda, 19.07.2006.

Snow is falling all around me

Opet je pao snijeg..Većina ih je izašla u Hogesmade da malo prošeću.A neki od nas su se ostali družiti se kraj jezera s Ravenclawima.Upoznala sam Lynnie s Ryanom.Ona se sva crvenila.Bastian je usput pojeo svu prošvercanu hranu iz kuhinje te naučio da Moi na francuskom znači ja.I....da .Cedric i Cho su prekinuli.Cedric je saznao za ono njezino "druženje" na kauču u ravenclawskoj društvenoj prostoriji.Sad ona plače svaki puta kada ga vidi da razgovara s nekom drugom curom.U subotu ujutro smo i mi posjetili Hogesmade.Već su počele pripreme za Božić.Kupila sam nekoliko darova.Dobro ne nekoliko,jer sam se vratila punih ruku.Popodne sam učila u knjižnici kada je do mene došao Nick
-Bok Jill-
-Hej Nick.Dugo se nismo vidjeli-rekoh mu
-Da porilično dugo.Drago mi je to si upala u ekipu Hogwartsa-reče on
-Pa..iskreno nisam se ni nadala.Ali sada sam sretna-rekla sam mu
-Znadeš li možda kada ćemo imati trening-upitao me
-Vjerovatno negdje sljedeći tjedan-
-I ...htio sam te pitati .Da li bi možda željela sutra sa mnom na vruću čokoladu-jedva je izustio
-Mislim da je to dobra ideja-rekoh mu oduševljeno
-Drago mi je onda.Oprosti moram sada ići.Obećao sam prijatelju da ću mu pomoći oko zadaće-
-Nema veze.Vidimo se-rekla sam a on je ustao i otišao iz knjižnice.
Kasnije toga dana smo ja i Cedric otišli do kabineta prof.Dumbledora ,kako nam je napisao u pismu.Tamo su nas čekali ostali suigrači
-Sada kada smo svi ovdje mogu vas obavijestit da sam saznao protiv koje ćemo postave igrati 31.prosinca-rekao nam je te pružio svakome od nas papir s podacima igrača:

Mihkal Ivanov (17)lovac Igor Hrustov(17)lovac Tihomil Petrovljev (16)lovac Pavel Rehkin(16) vratar Bryan Scoot(14) tragač
Yvana Lahkorka (14) gonič Maria Safina (15)gonič

Ekipa im je čini se bila impresivna.Čini se kao da smo pola sata buljili u slike ne vjerujući svojim očima.Nakon duljeg vremena oglasi se Fred Weasley:
-Nema teorije da pobjedimo.Možemo se samo slikati-
-Gospodine Weasley ja sam mislio da ste vi vječni optimista.No dobro.Sutra ujutro u 6 sati će biti trening.Nadam se da ćete svi biti tamo.Sada možete ići –otpusti nas Dumbledore
-Jill njihova je ekipa duplo starija od naše.Nećem ih pobjediti-reko mi je Cedric
-Ja sam mislila da je važno sudjelovati a ne pobjediti ?-filozofirala sam
-Daj nemoj mi soliti pamet.Ja sam samo realan.-reče on učazeći u drušvenu prostoriju
-U ćemu si ti realan?- upita ga Ryan
-Relan je u tome da ćemo izgubiti,samo zato što je vidio kako izgledaju naši protivnici-objasnila sam
-Kaj,usrali ste se dok ste vidli Bugare?-šalio se Bastian
-Ni tebi ne bi bilo lako –rekoh mu davajući mu slike i popis igrača
-Pa to je Bryan-reče Bastian
-Da znam to sam već zaključila.Nego navodno da će slaviti Božić s nama-rekla sam im
-Uhu...još komada –napomenula je Apricot
-O super sad ću još morati potrošiti novca da kupim bratu poklon za Božić-kukao je Ryan
-Jill hoćeš li mi sutra ujutro pomoći oko zadaće iz starih runa?-zanimalo je Bastiana
-O jako mi je žao Bastian.Ne mogu sutra.Idem s Nickom u Hogsmade-otkirla sam
-Čekaj...s kim ti to ideš?-pravio se da nije čuo
-Idem s Nickom.Nickom Roswothom-pojačala sam glas
-Jill ide na spojak-rugao se Ryan
-Ti bolje šuti jer ti na njega nikad nećeš ići-rekla sam mu
-Eh..ovo ti je dobro spustila –oglasi se Cedric-Ako vam ne smeta ja ću produžiti do spavaonice .Laku noć-
Apricot je rekla da će pomoći Bastianu oko zadaće.Sat je već pokazivao ponoć kada smo se zaputili na spavanje.

- 10:38 - Komentari (8) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.