utorak, 18.07.2006.

Prijavnica


Nick je imao pravo.Ona mala neugodnost sa sata obrane od marčnih sila brzo se zaboravila.Istini na volju Slytherini i dan danas podbadaju Nicka i mene zbog toga ali već smo postali imuni na to.Svku šansu za vrijeđanje iskoriste Malfoy i Hilary koji su u među vremenu prohodali.Stvarno oboje imaju odvratan ukus.U dvorcu se polako počelo osijećati uzbuđenje zbog Božića i utakmice ikao je to još bilo daleko.U srijedu navečer Cedric je sazvao sastanak hufflepuffske momčadi u društvenoj prostoriji.Zaključili smo da se svi trebali predati prijavnice za reprezentaciju Hogwartsa.Čini se da je taj sastanak nečemu koristio jer nas je sutradan sve sa nastave izvukla prof.Sprout koja je rekla da do sutra moramo predati prijavince prof.Dumbledoru,te ih nam je sve uručila.
-Uh...da samo znate što ste propustili.Snape je izvrijeđao sve u ministarstvu od glave do pete-obavijestio nas je Bastian za večerom
-Da sigurno ste se jako "zabavili" dok nas nije bilo-reče mu Ryan uzimajuću pitu s jabukama
-To mi je bio provod života-reče Bastian ironično
Baš za vrijeme večere do nas došeta Cedric
-Jill,Ryan mi ja sad idem kod Dumbledora,pa sam se pitao da li hoćete sa mnom?-upitao nas je
-Ok,ja idem.Ryan a ti?-
-Da sm d požačem-rekao je punih ustiju na što smo se svi nasimjali
Na putu do kabineta prof.Dumbledora razmišljali smo tko bi mogao igrati na kojoj poziciji.Kada smo stigli na naš cilj ugledali smo hrpu učenika koji su igrači metloboja,a stajali su ispred kabineta.
-Što se događa?-upiato ih je Cedric
-Ne znaom lozinku.Sve smo probali ali nejde-reče Harry
-Čekajte možda znam.Nedavno sam bila ovdje ,Šumeći vizbi-rekoh a vrata se otvoriše.Svi su željeli prvi doći na red
-Ne,ne.Mi smo vam rekli lozinku i idemo prvi unutra-izborio se Ryan
Pokucali smo i ušli u kabinet ,a prof.Dumbledore jer sjedio u svojoj fotelji
-Baš sam se pitao kakva je to buka vani-oglasi se on
-Nemojte se uzrujavati ,učenici nisu znali lozinku.Mi smo došli predati prijavnice-reče Cedric
-Ah tako dakle.Vi ste prvi kandidati.Vrlo ste hrabri gospodo.I to Hufflepuffi.Svaka vam čast.Nego recite je li gužva vani?-upita on
-Pa imat ćete pola sata posla-rekoh mu ja.Uljudo smo pozdravili i izašli-Stigli smo do društvene prostorije gdje su nas svi ispitivali jesmo li predali Dumbledoreu prijavnice.Sutra ujutro prof.Dumbledore je rekao da je rok istekao ,te da imamo mnogo kandidata ,te da će komisija tijekom dana razmatrati prijave.Komisija su bili učitelji stoga smo dobili dan slobodno.Rezultate će objaviti navečer.Taj smo dan svi uživali .Ujutro smo se zaputili u Hogesmade.Tamo sam kupila veliku čokoladu s lješnjacima i čestitku za bratov rođendan.Poklon sam mu predala prije ručka.Poslije podne je zapao snijeg.Što nas je sve obradovalo.Odlučili smo igrati Izazov.Sudjelovali su:Bastan,Ryan,Apricot,Hannah,Susan,Cedric,Eric i ja.Bastian je morao pojesti grah sveokusnjak okusom šmrklja,Cedric je morao uči u žensku spavaonicu i iz nje donijeti sjajilo za usne,a zatim se Eric morao s njime namazati i tako 2 puta proći hodnik.Susan si je trebala natapirati kosu ,dok smo ja i Apricot smo se morale odjenuti kao bračni par i odglumiti ih.Ryan je plesao makarenu u doljnjem rublju.Stvarno smo se nasmijali.Prije večere sam s Bastianom,Ryanom i Apricot u knjižnici dovršila preostalu zadaću.Velika dvorana počela se puniti mnogo prije večere stoga smo i mi otišli.Vladalo je opće uzbuđenje.Prvo smo prionuli na jelo.Ja sam se za razliko od mnogih dobri najela jer nisam imala pretjeranu temu.Kada su tanjuri konačno bili prazni.Obratio nam se PROF.Dumbledore.
-Čini se da je kucnuo čas da saznamo tko će činiti našu ekipu.Pa da krenemo.Na mjestu goniča igrati će naši jedinstveni Fred iGeorge Wesley
Gryffindori su stali pljeskati .Već su dvojica njihovih suččenika ušla u ekipu
-Za vratara samo odabrali Roberta Jenkinsa iz Ravenclawa!.reče on
Ravenclawi su počeli klicati.Ryanu su sve lađe potonule .Toliko je želio biti u ekipi
-Prvi lovac tj. lovica je Jill Southwood!-
Nisam mogla vjerovati.Uzeli su me!Pucala sam od sreće.
-Drugi lovac je Nick Roswoth-reče Dumbledore
Gryffindori su bili presretni.
-Posljednja lovica je Lynnie Candler iz Ravenclawa
Još su samo morali pročitati tragača.
-Ovo je bila Najteža odluka od svih. Naš tragač će biti..Cedric Diggory-
Ovu odluku nitko nije očekivao ponajviše Cedrica .Svi su računali na Harrya.Cho je ponovo briznula u plač jer ju nisu odabrali.Zanimljivo je bilo to što se niti jedan Slytherin nije prijavio.Naravon njima nije do humanitarke.Sada nam ostaje samo treniranje i nadanje najboljem.

- 10:44 - Komentari (8) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.