ponedjeljak, 17.07.2006.

Moodyeva poduka


Prosinac se sve više bližio a s njime i kraj prvog polugodišta.Nakon ručka samo se Bastian,Ryan i ja uputili u učionicu Obrane od marčnih sila.U učionici nije bilo ni stolova ni stolica samo prazan prostor.
-Dakle danas ćemo prijeći na praksu.Pokušati ćete se oduprijeti utjecaju Imperiusa-reče Moody
-Ali gospodine rekli ste da se to kažnjava Azbakanom.-javi se Hermiona Greanger
-Gospođice Grenager.Ja sam svijestan da ministarstvo ne želi da vi naučite neke stvari koje vam mogu biti potrebne za život.Usto stvari koje ću vam naređivati biti će korisne jer ćete otkriti što mislte o pojedinim osobama.A sada na posao!Imamo li prvog kandidata?-upita on
Svi odstupiše osim Bastiana.
-O...gospodine Cray vi ste dobrovoljac priđite blže-reče mu Moody
-Ja...ja nisam..ovaj-počeo je zamuckivati ,a Ryan ga pogurne prema Moodyu
-Imperio!-oglasi se Moody.Bastian se ukipi na mjestu
-Recite nam Bastiane što mislite o gospođici Hermioni Grenger
-Previše se pravi pametna-brzo će on a cijeli razred pukne u smijeh osim Hermione koja je brzo podigla nos
-Napravite 3 kruga oko učionice odmah-zapovijedi Moody.Bastian stade trčati.Moody je shvatio da Bastian nije vrijedan truda
-Nnnnnhhh...Vi se niste ni trudili oduprijeti utjecaju zar ne?No nisam ni očekivo više od vas-
Taj sat se saznalo mnogo istine:Nevill je priznao da se boji Snapea,Seamus je zaljubljen u Parvati,Apricot mrzi Slytherine,Ryan je ljubomoran na svog brata itd....
Ja sam konačno došla na red.Pod utjcajem čarolije me obuzeo predivan osijećaj .Kao da lebdim .Zatim sam u svojoj glavi začula glas prfo.Moodya.
-Što mislite o Nicku Roswothu?-
-Pa zašto bih mu rekla?-pitala sam se.-Nije njegova stvar-
Šutjela sam.Moody je povisio glas
-Što mislite o njemu?-
Zucnula sam:-Ja ...ovaj...ovaj mislim da je on...on poprilično ......zgodan-dovršila sam
Kasnije nisam ništa čula.Moody mi je naredio da skačem no ja nisam željela .Zašto bih morala skakati ako mi se ne skače.Kada sam pretala biti pod utjcajem,vratila sam se k Bastianu i Ryanu.No svi su me gledali sa smiješkom i mali čuđenjem
-Jesam li što krivo rekla?-upitah ih
-Pa...recimo samo da si priznala da ti je Nick Roswoth zgodan-odgovori mi Ryan
-Što?To sam rekla?-priuptiah
-Aha.Da si samo vidjela njegovu facu.Sad ga svi Gryffindori zafrkavaju-prpomene Bastian
-Koja sam ja glupača!-rekla sam.Zazvonilo je za kraj sata.Svi su se Hufflepuffi uputili na preobrazbu osim mene.Morala sam objasniti Nick.On je već odlazio sa svojim prijateljima na čarolije.
-Nick čekaj!-dozvala sam ga
On se okrenuo i rekao prijateljima da odu.
-Nick,oprosti.Ja stvarno nisam mislila ništa loše s onim..Stvarno mi je žao ako sam te dovela u neugodnost-ispričala sam se,a on je kroz smiješak rekao
-Jill nema veze.Samo si bila iskrena.A to da me frendovi zafrkavaju da je zgodna cura pout tebe zaljubljena u mene,će jednaostavno proći-Takve stvari jednostavno traju 2-3 dana i onda splasnu.Uostalom cilj ovog sata je i bio da saznamo nešto više o sebi samima-reče on
-Oh..dobro onda .Sad mi je lakše.Samo što je značilo ovo "zgodna cura poput mene"-zacrvenila sam se
-To bi značilo otprilike da ja mislim isto što i ti o meni-odgovori mi
-Aha...Ovaj bolje da požurimo ako ne želimo zakasniti.Bok Nick!-
-Bok Jill-reče i zaputi se niz stepenice

- 10:03 - Komentari (5) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.