nedjelja, 16.07.2006.

Brat blizanac

8.studenog su nam za doručkom sove donijele poštu.Bastianu i meni je njegova mama poslala hrpu slatkiša,dok je Ryan dobio pismo i Dnevni prorok .On se zadubio u čitanje pisma dok mu je Bastina maznuo novine ispred nosa.Nekoliko sekunda kasnije začuo se zadivljen Bastianov povik:
-Čovječe Ryan!Ti si u novina!-uzviknuo je on
-Ti se šališ ?-rekla sam
-Daj da vidim to –reče Ryan te uzme novine da se uvjeri
-Bastian ti očito ne čitaš tekst zar ne?-upitao ga je
-Nisam stigao zato jer su mi tvoje ručetine otrgle novine iz ruku,zašto?-zapitao je on
-Zato jer bi onda saznao da to nisam ja nego moj brat blizanac idiote-odgovori mu Ryan
-Brat blizanac?-viknuli smo ja i Bastian
-Da,brat blizanac.Evo pročitajte-
Pisalo je

Image Hosted by ImageShack.us
Danas donosimo eksluzivnu priču iz Bugarske.Ovaj maldić na slici zove se Bryan Scott.Učenik je 4 godine u Durmastanug.Razlog njegova pojavljivanja u današnje broju je njegova darovitost u igranju metloboja.Sva metlobojska pravila poznaje kao svoj džep bla bla bla...........
-Merlinbove mi brade!Ali ti nikada nisi rekao da imaš buraza?-reče Bastian
-Naravno da nisam!Da samo vi znate koji je to napuhanac.Jedva je dočekao da se Viktor Krum makne im Durmastanga te da on pruzme svu popularnost .Mamlaz jedan-rekao je Ryan
-Ali on je ipak tvoj brat.Mislim vas dvojica ste totalno isti.Barem fizički-rekal sam mu
-Da to je istina.Ali u osobnosti smo kao nebo i zemlja-objasni Ryan
Tog dana se većina učenika okretala za Ryanom.Ponaviše cure.Bastianu su polako pucali živci,a ja sam samo kolutala očima
-Hey Ryan!Bi li me mogao upoznati sa svojim bratom?-upitala ga je Cho tog poslijepodneva
-Ti si zauzeta dušice koliko vidim.Cedricu ne bi bilo drago čuti za tvoje vratolomije zar ne?-rekla sam i povukla Ryana za majicu.Za večerom nas je čekala nova vijest.
-Dragi moji-oglasio se prof.Dumbledor.Mnoge od vas ću razočarati ovom viješću.Naime cijela metlobojska sezona će biti odgošena-reče on
Dvorana je bila puna neodobravajućih uzdaha
-Zato što....samo se uključili u jednu humanitarnu akciju .Naime 31.prosinca će se održati humanitarna utakmica u koju se uključio Hogwarts i Durmastang.Sastavit ćemo našu metlobojsku ekipu koju mogu činit samo igrači koji igraju za ekipu svojih domova.Stručni žiri će ocijeniti igru svakog tko želi u ekipu te izabrati 7 veličanstevnih da brane boje naše škole-dovršio je on
Fred i George Weasly su već počeli kovati planove kako da se nađu na mjestu goniča.Gryffindori su počeli nagovarati Harrya Pottera da pokuša upasti,dok su Ravenclawi pogledom šiljali Cho.
-Ma krasno!Durmastang kaže?Sigurno će i moj braco posjetiti Hogwarts.Jer njemu slave nikad dosta-oglasi se Ryan
-Ajde stari preboli to.Mi možemo sataviti bolju ekipu od njihove .U to sam siguran-lupio ga je po ramenu Bastian
-Ah valjda možemo-reče Ryan i prione na fileku u umaku od gljiva

- 11:45 - Komentari (4) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.