subota, 15.07.2006.

Pleši,pleši,pleš -drugi dio

Napetost u dvorcu je rasla.Svi su bili uzbuđeni uoči plesa.U petak na nastavi više nitko nije slušao.Svi smo mislima bili negdje daleko ponajviše ja.Snape se stvarno okomio na nas .Skoro je pootrovao vijeli razred no sreća nije bila na njegovoj strani.U subotu ujutro je odgođen metlobojski trening zbog priprema za ples,stoga sam s Apricot,Mary i Annom moji prijateljicama iz Gryffindora krenula u Hogsmeade.Cijelo jutro smo se zabavljale te pojele mnogo slatkiša.Bile smo nekako dobre volje da smo rasplakale Cho jer smo se družile s Cedricom i društvom.Ja tu uopće ne vidim nikakav problem.Vratile smo se prije ručka.U velikoj dvorani su nas već čekali Bastian i Ryan koji su skakutali na mjestu.
-Što se vama pak dogodilo'-upitale smo ih
-Baš se pitam kako bi se ti osjećala da si morala pozvat curu na ples te da moraš odjenuti odijelo i plesati cijelu večer-pojasnio nam je Bastian
-Čovječe ne moraš biti tako loše volje zbog toga-rekla sam mu a on je počeo mrmljati si nešto u bradu.Nakon ručka sam srela Lynnie s kojom samo se Apricot ija dogovorile da ćemo zajedno do velike dvorane.Cijelo popodne imali smo vremena da se spremimo.Konačno je sat otkucavao 19 sati što je značilo odlazak na ples.Pred vratima velike dvorane me čekao Nick
-Bok Jill.-pozdravio me
-Zdravo Nick -pokušala sam zvučati ljubazno
.Ušli smo u veliku dvoranu koja je bila puna ljudi .Nicolai me upoznao sa svojim prijateljima iz Gryffindora:Fredom i Georgom,Ronom,Harryom,Hermionom,Giny,Deanom,Seaumsom i ostalima.Ubrzo su došla i moja braća
-OHOH!Vidi ko nam je tu!Naša mala seka-rekao je Alex
-Konačno da i vas vidim.Nisam vas vidjela od početka školske godine-
-Sad vidiš da smo još živi-ubacio se Oliver
-Čekajte malo!Jill je vaša sestra?-zbunjeno je upitao Nick
-Pa sigurno nam nije baka.Normalno da nam je sestra.Samo je ona u Hufflepuffu-objasni mu Alex
-Hajmo na plesni podij-povela je Apricot Alexa,a za njima smo pošli ja i Nick.Prvo smo plesali valcer.A...onda je krenula moderna glazba i moderan ples.Nick stvarno dobro pleše za dečka..Nakon duljeg plesanja sjeli smo za stol k Bastianu,Isabell i Ryanu
-Pa ja stvarno ne znam kako izdržite vi ovaj ritam.
-Ja sam krepan-rekao je Bastian
-Čovječe Nicol je totalno skrenula.Sad kad sam je pozvao na ples misli da je moja cura.Nevjerovatno!-pojada se Ryan,a ja i Nicolai se nasmijemo
-Idem ja malo po punča-izvjesti Nick i ode
-Vidim da se super zabavljaš –reče Bastian
-Da,istina.Nick je sjajan partner za ples-odgovorih mu
-Bastian idemo još malo plesati-upitala ga je Isabell
-Može.Idem ispucat posljednji atom snage-
Ustali su i otišli .Nicolai nam je donio pića.Nas dvoje nastavili smo pričati.Otplesali smo još jedan ples te se zaputili do društvenih prostorije jer se polako bližila ponoć
-Nicolai mogu li te nešto pitati?-zapitah ga
-Svakako-
-Zašto si me na ples pozvao u zadnji čas?-pripitah ispod glasa
-Znao sam da ćeš to pitati,a odgovor je jednostavan:bojao sam se da ćeš me odbiti ili da već imaš nekog drgog.A i nisam imao previše šansi za to.Uvijek si bila s puno prijateljica-nasmijao se
-Bilo mi je drago što si me pozvao.Već sam pomislila da ću morati ići sama.To bi bilo stvarno ponižavajuće.A i dobro smo se provela-rekla sam mu
-I ja također.Pa...laku noć Jill.Vidimo se-reče i zaputi se prema kuli

- 17:56 - Komentari (5) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.