subota, 15.07.2006.

Pleši,pleši,pleši..............


Opasno se približila Noć vještica.Bastian,Apricot i ja već smo postajali očajni.Jedino si je Ryan :Nicol Nights iz Ravenclawa.Ja sam odlučila Hufflepuffima pomoći i naučiti ih plesati.Svaku večer smo do kasnih noćnih sati.U početku su moji suučenici bili poprilično nesprtni te su mi stalno stajali na prste.No sve je urodilo plodom ,a to znači da sam ih naučila plesu.Bili su mi jako zahvalini ali ja sam još uvijek bila očajna jer nisam imala partnera za ples.Apricot je nakon nekoliko dana pozvao moj brat Alex ,a ona je pristala,jer kaže ni moj brat nije za baciti.Bastian je pozvao Isabell a ona je pristala uz uvijet da idu samo kao prijatelji i da se zabave.On se apsolutno složio s njom.U nedjelju navečer razgovarali smo o tome
-Da vi smo znate kako sam ja uzbuđena zbog toga-počela je Apricot
-Mene je malo strah.Kaj ako joj stanem na prste ili tak nekaj?-upitao je Bastian
-Pa nisi valjda tak šeprtljav.Meni se iskreno ide.Samo ne želim da si Nicol nešto umisli.Jill što ti misliš učiniti u vezi s plesom?-upitao me
-Ako me nitko ne pozove morati ću ići sama da se ponizim-objavila sam pokislo
-Daj Jill ti super plešeš ,a i nisi zgodna si cura ne vidim razloga zašto te netko ne bi htio pozvati-rekla je Apricot
-Da ti to kažeš jer si mi frendica.Stvarno ne znam koji je razlog.Što je to tolko odbojno na meni?-
-Nije problem u tebi nego u njima.Očito da su svi ćoravi-pokušao me raspoložiti Bastian
-Hvala vam društvo ali stvarno mi više nije do toga-
Tjedan je prolazio a subota se bližila dok sam ja gubila nadu.Bila je srijeda i bližio se kraj posljednjeg sata.Pola sata prije kraja sa sata čarobnih napitaka me izvukla profesorica Sprout.Morala sam joj pomoći premjestit neke tegle i razvrstati sjemenke.Ja nisam imala ništ protiv jer sve je bolje od sjedenja u tamnici i slušanja Snapea.Kada sam bila gotova zaputila sam se u tamnicu no profesorica Sprout rekla je da mogu na večeru u veliku dvoranu.Mojoj sreći nije bilo kraja.Prvo sam odnijela torbu u sobu a zatim se uputila u sovinjak da pošaljem tati pismo.Na putu do sovinjaka razmišljala sam o plesu .Baš kada sam htjela ući u sovinjak preda mnom se pojavi Nick.Zamalo sam se zaletjela u njega,a zatim smo oboje hupsali u stranu no uvijek smo završili na istoj.Onda me on propustio .
-Hvala ti-zahvalila sam sa smiješkom
-Ma ništa.Bolje to nego da ostanemo stajati na vratima cijelu večer-rekao
-Da imaš pravo.Pa idem ja odnjeti poštu.Bok!-odvratila sam i zaputila se prema svojem sovcu Zeusu
-Jill?-dozvao me
-Da?-upitala sam zagonetno
-Čuo sam da dobro plešeš pa sam te želio pitati želiš li možda sa mnom na ples u subotu?-izrecitirao je smirenim glasom
-Naravno,bilo bi mi drago-pristala sam oduševljeno
-Super.Nađemo se kod ulaza u veliku dvoranu?-upitao je
-Može meni odgovara.Vidimo se!-složila sam se
Nicolai je nepustio sovinjak,a ja sam ostala stajati na mjestu .Nisam mogla vjerovati!Zaputila sam se u veliku dvoranu na večeru koja je bila skoro puna.Pohitala sam prema Bastianu,Ryan i Apricot
-Pa gdje si ti ženo?Čekali smo te sto godina.Nije te valjda prof.Sprout toliko izmučila?-zvučala je zabrinuto
-Ne nije.Štoviše brzo me otpustila i poslala na večeru.Ajde pogodite tko me upravo pozvao na ples?-rekla sam brzo
-Ne znam.Možda Fred iGeorge.Imala bi kopiju ako bi se jednom od njih nešto dogodilo-dobacio je Bastian
-Da,da jako smiješno.Nitko mi ne pada na pamet-reče Apricot
-Nick Roswoth!-objavila sam sretno
-Ti se zezaš!Tako sam sretna zbog tebe Jill.Baš mi je drago-čestitala mi je Apricot
Sve sam joj objasnila kako se to dogodilo
-I?Koja je poruka priče?Tko ostane zadnji sam dobiva najbolje'?-sarkastično će Bastian
-Ne budalo.Tko čeka taj dočeka-objasni mu Ryan

- 10:54 - Komentari (4) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.