petak, 14.07.2006.

Nestašna zvrčka

Došao je dan metlobojske utakmice.Ryan se prehladio pa nije mogao biti vratar.Jutro je bilo poprilični hladno tako da smo se toplo obukli.Silaskom a doručak osjetiila sam leptiriće u trbuhu .Ovo nam je prva ovogodišnja utakmica u kojoj moramo pobjediti Ravenclawe.Najviše nam je smetala Cho koja je radila samo probleme.Treptala je okicama i stalno mahala Cedricu.To ljude zna izbacit iz takta.Kao da ga je željela pridobiti da joj popusti prih hvatanju zvrčke.Cedric je pokušavao biti što hladniji i smireniji.Odlaskom u svlačionicu Bastian i Ryan su mi poželjeli mnogo sreće a ostali su nas Hufflepuff ispratili pljeskom.
-Dakle društvo.Danas je dan D.Nedajte se smesti-obrati nam se Cedric
-Uh ...pravi se javio-nadoda John
-Bez suvišnih komentara molim vas.Želim da date sve od sebe.Vrijeme je za akciju!
Na putu prema vratima Apricot mi je prišapnula
-Navodno da samo Oliver Wood iz Gryffindora ima dosadnije govore prije utakmice od Cedrica-
Na tribinama je vladao totalni kaos.Svi su navijali .Neki za žute neki za plave.Gryffindorima bi odgovaralo da mi pobjedimo jer bi tako lakše došli do prvenstva.Vinula sam se u zrak.Između stotinu lica ugledala sam Bastiana i Ryana.Madam Hooch je zazviždila i utakmica je počela.Prvo su loptu imali Ravenclawi i postgli zgoditak preko Lynnie.Zatim smo mi uzvratili istom mjerom.Moram napomenuti da je Apricot održala svoje obećanje i pošteno zamahnula maljcem u Cho koja se smela i izgubila pogled za zvrčkom.Utakmica je trajala i trajala .Gubili smo.Počelo me brinuti to što Cedric nije pronaša zvrčku.Uzeli smo mali predah kada se Roger iz Ravenlawa zaletio u tribinu.Doletjela sam do Cedrica i rekla mu:
-Dobro Cedric koje je tebi pile?Ti stvarno hoćeš da izgubimo zar ne?
-Ne Jill.Trudim se no uvijek me nešto omete-
-Da poput Chonie ljepote-
-Nemoj tako Jill .Obrana časti doma ovjek mi je na prvom mjestu.Ajde donesi još koji zgoditak a ja ću se pobrinuti da nađem tu zvrčku što prije
-Na zapovijed genrale-odvratila sam mu sa smiješkom iako nisam baš vjerovala u njegovu namjeru.Prošao je još jedan sat a od zvrčke ni z.Apricot je već počela živčaniti tako da je skoro pogodila Alexandru našu lovicu.Rezultat je bio 200:160 za Ravenclawe.Još ih nismo sustigli.Kad se odjednom začuo glas Lee Jordana
-OOO..Što tu imamo!Cedric i Cho jure prema zvrčki rame uz rame.Tko će prvi stići!To je nevjerovatno!Cho posustaje i Cedrc hvata zvrčku!Pobjeda Hufflepuffa 200:310.Odahnuli smo.Svi smo pohitali prema Cedricu.On je bio naš junak.Cho je plačeći odjurila u svalčionicu objašnjavajući:
-Jednostavno nisam mogla!On je moj dečko!Previše ga volim da bih mu tako nešto napravila-
-Merlinove mi brade ta je baš prava cvilidreta-reko je Ryan na proslavi pobjede
-Samo se nadam da neće potpiti cijeli Hogwarts tim svojim krokodilskim suzama-reče Bastian
-Da istina.Čini se da moramo imati više povjerenja u našeg kapetan.On pretvara riječi u djela zar ne?

- 11:08 - Komentari (4) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.