srijeda, 12.07.2006.

Novi učenik

Sljedećeg jutra nisam željela ustati.Htjela sam još malo odspavati ali dužnost je zvala.Sišla sam u društvenu sobu gdje sam susrela Bastiana iRyna
-Dobro jutro uspavana ljepotice!Da li se to meni čini ili smo ustali na lijevu nogu ?-pokšao je Bastian zvučati smiješno
-Vrlo smiješno.Već sam te se zasitila za cijeli dan-odgovorila sam mu dok sam trljala oči
-Hajde vas dvoje požurite .Moramo stići na doručak-rekao je Ryan
-Daj nas čekaj Ryan!-povikala sam
-Ma pusti ga .Valjda misli da će mu cure pobjeći-reče Bastian
-Čuo sam te!-rekako je Ryan
-To mi je bio i cilj-odgovori mu Bastian
Nastavili su se prepucavati sve dok nismo stigli u društvenu dvoranu gdje smo se pridružili ostalim Hufflepuffima.Baš sam mazala marmeladu naa tost kada je Bastian počeo čitati raspored:
-Ma krasno odmah za dobro jutro imamo Mcgonagallicu i Griffindore.Nakon toga idemo na propricanje sudbine s Ravenclawima.Poslije ručka predviđam loše vrijeme jer ćemo biti kod Hagrida s Slytherinima,malo ćemo odspavati na povijesti magije i za kraj smo na obrani od marčnih sila s Gryffindorima.Baš šteta!Mislio sam da ću poživjeti još koji dan !-dovrši on
-Meni ne smeta ništa osim Slytherina.Dosadni su ko proljev-napomene Ryan
-Oprostite ali netko od prisutnih jede-opomenem ih ja
Zaputili smo se na prvi sat.Podosta Gryffindora je već stiglo prije nas.Zauzeli smo naše staro mjesto:treća klupa u trećem redu.Prof.Mcgonagall je podosta kasnila,dok se iznenađujuće nije pojavila na vratima učionice s novim učenikom.Sve su cure zinule ,pa moram priznati i ja.Ko da smo vidjele Boga!Jedino sam bila čula Bastiana kako govori Ryanu:-Stari evo ti konkurencije!-
-Učenici ovo je naš novi učenik-Nicolai Roswoth.Pridružit će se Gryffindorima na 4 godini-rekla je a i ja sam i dalje buljila u tog tipa-Uzaostatku smo već prvi sat pa je bolje da krenemo-nastavila je
Morali smo rum pretvorit u vodu.Pih!Kao da je to moguće?Skoro nitko osim Hermione Greanger nije dobio vodu.Bastian je dobio naftu,Ryan siprum protiv kašlja a ja čajNajviše me fascinirao Nevillovo dostignuće:cement.
Na proricanju sudbine smo za zadaću dobili napisati mjesećni horoskop.Ja se uzdajem u izmipljanje.Baš mi je odgovarao izlazak na svježi zrak nakon onog pakla
-Koji je ovo vrag!-uzviknuo je neoduševljeno Malfoy
-Uhhh.teško pitanje.Ja ipak mislim da je to tvoj rođak Draco-reče mu Ryan na što smo svi pucali od svijeha,no on mu nije mogao odgovoriti jer se pojavio Hagrid
-Dakle možmo poćet.Ovo su praskavi repani.Oni će bit naš mali projekt.Ovaj sat ćemo ih samo malčice nahranit žabljij jetrima ,bjelouškama i sl.-rekao je on
Meni se ovo činilo jako ljigavo ali i zabavno jer se Malfoy opekao.Na povijesti magije prof.Binns je počeo svoje uobičajeno predavanje,dok smo Bastian ,Ryan i ja u zadnjoj klupi brojali muhe.Konačno je stigao i zadnji sat :obrana od mračnih sila i prof.Moody
Učili smo o neoprostivm kletvama i kako se braniti od njih.Čak smo vidjeli i Moodya na djelu .Usmrtio je jadnog pauka.Ronu Wesley su digla kosa na glavi dok ga je vidio .Za večerom je bila malo opuštenija atmosfera.
-Zar nije nevjerovatan?-upitala me Apricot
-To smo zaključili odavno Aprivot.Ali njegove oči!To je fasinantno-odgovorih joj
-OK.Meni nije jasno kaj vi vidite u tom napuhancu-reče Bastian
-Ono što ti ne vidiš-prkosno će Apricot
-Hey Hufflepuffke!Pazite da vam oči ne ispadnu!-doviknula je Hilary
-Jedi gnoj gupačo.Dao Bog da ni jezik odpao –branila sam nas
-Baš se pitam od koga je to naučila ?-postavio je retoričko pitanje Ryan
-Pa....učila sam od najboljih-rekoh i pogledah Bastiana koji se nasmijao

- 19:01 - Komentari (8) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.