srijeda, 12.07.2006.

Rastanak i ponovan dolazak u školu

Bio je posljednji dan mjeseca kolovoza.Sjedila sam na prilazu svoje kuće sa svojim prijateljima:Rachel,Michaelom,Shanon te Bastianom.Svatko od nas sutra je trebao kreniti u školu čarobnjaštva.Nažalost svakoga odlazi u drugu školu:Rachel,Shanon i Michael će poći u Anwerton ,dok smoBastian i ja putujemo u Hogwarts Svi smo mi čarobnjaci no živimo u bezjačoj četvrti.Poznajemo se od malih nogu i nerazdvojni smo prijatelji.Bastian je moj susjed kao i Shanon dok Michael i Rachel žive nekoliko blokova dalje.Svi smo veoma uzbuđeni ali i tužni jer ćemo se sutra rastati .
-Čini se da je to to.Sutra krečemo-reko je Michael
-Pa...valjda.Ali to ne znači da nećemo ostati prijatelji zar ne?-prupita tužnim glasom Shanon
-Ja ne vidim razlog zašto ste toliko potišteni.Prijateljstva ne prestaju tako lako.odgovori Bastian
-Da istina,a i mi smo upisali Hogwarts školu koja je bolja od vaše-javi se Bastian
-Ne nužno Rachel.Svi dobro znamo da je ona uvijek na meti nesreće.I Anwerton je jako dobra škola.-
-Dobro nećemo se sada valjda posvađati zar ne?-ubacio se Michael-Uostalom već je dosta kasno mislim da bismo morali poći kući-
-Da svakako.Sretna vam školska godina!I nadam se da ćemo se vidjeti prije praznika.Bok Jill,Bastian,Shanon.Vidimo se!
Gledali smo kako se njihove prilike udaljavaju i postaju sve manje u tami
Ušla sam u kuću koja iz koje se širio slatkasti miris.Očito je da je tata za večeru radio palačinke .
-Zdravo srećice!Vidi što sam napravio:palačinke!-uzbuđeno će tata
-Ovaj...da...super.Idem ja samo da operem ruke-rečem mu
Na putu do kupaonice pogled mi je zapeo za moju sobu.Iz odškrinutih vratiju krio se kovček s natrpanom odjećom i knigama,pergamentima,tintom,perima,kotlićem i sl.Kraj njega se sjajila metla Nimbus 2001 dok je moj sovac Zeus veselo huktao.Večer je protekla u vrlo ugodnom tonu.
-Hajde sada na spavanje.Želim vam laku noć-reče tata i poljubi me u čelo
Uspela sam se stepenicama do svoje sobe.Utonula sam u san .Sljedeće jutro me prbudio zvuk kiše.U kući je vladala totalna zbrka .Tata nas je odvezao da King Crossa . otpratili Zatim smo se zaputili na peron 3 četvrtine gdje smo se oprostili s tatom. Ušetala sam u stup.Preda mnom se stvorio dugačak grimizni vlak iz čije je lokomotive izlazila para.Nikada nisam vidjela toliko teenagera na jednom mjestu.Ukrcala sam svoje stvari i pošla pronaći prazan ili polu prazan peron.Naišla sam na Bastiana koji je sjedio u peronu sa Rayanom
-Bok dečki!-pozdravila sam ih
-Ej Jill!Dugo se nismo vidjeli –rekao je Ryan i zagrlio me
-Da li se to meni čini ili si ti preko ljeta narastao 10 centimetra?-zvučala sam ironično
-HAHA...Jako duhovito-reče Ryan
Vlak je nastavio putovati krou brda i šume prema Hogwartsu.Ryan nam je pričao o svojem ljetovanju u Grčkoj.Konačno su do našeg kupea stigla kolica s hranom.
-Makni se glupačo ja sam na redu-rekla je Hilary plavokosa djevojka koja je u Slytherinu.Nikada nismo bile u dobrim odnosima
-Ali...tu sam ja stajala-obratila joj se niska djevojka valovite crvene kose koja je očito kretala na prvu godinu
-Slušaj ti ...kako se god zoveš .Kada ja kažem da sam bila na redu onda sam bila naredu ok?
-Ja mislim da nemaš pravo-oglasila sam se
-Jill ne guraj nos gdje mu nije mjesto !-reče umišljeno
-E pa vidiš to mi je hoby ,a i zaključila sam da ti je jezik veći od pameti.Ovo nisu tvoja kolica da se možeš progurati kad te volja.A sad se gubi.
-Ne mogu vjerovati kavu nepristoju maladež primaju ovamo!Larah,Mariah,Sarah idemo-rekla je svojim prijateljicama koje su se odmah pokupile ua njom
-Jesi li dobro?-upitala sam ozljeđenu
-Da uredu sam.Hvala ti što si me branila. -rekla je
-Ništa,svatko bi to napravio –rekoh joj
.Konačno smo naručili brdo slatkiša koji su ubrzo nestali jer smo bili jako gladni.Kiša je i dalje pljuštila a stiglo je vrijeme da se presvučemo u pelerine.Postajalo je sve hladnije i hladnije.Kada je tama već obavila nebo pred nama se pojavio obris velikog zamka koji se svijetlio u doaljini .Izašli smo iz vlaka u prohladnu noć .
-Prva godina!Ovamo!!-vikao je Hagrid-Sada ćemo kočijama do zamka.Slijedite me!-nastavio je.Nakon petominutne vožnje stigli smo pred velika drvena vrata dvorca .Ušli smo u prostran hodnik koji se sjajio od čistoće.Čulo se objašnjavanje prof.McGonagall
-Kada vas prozovem pristupit ćete k klobuku ,a on će zatim odrediti vaš dom.Vrijeme je da počnemo!Martha Alexanderson!-Martha pristupi
-Evo mojeg prvog kandidata tj.kandidatknje-progovori ono na što se svi lecnuše-Mislim da sam našao pravo mjesto za tebe:Ravenclaw!
Golema se galama digla od učenika Ravenclaw.Bili su jako sretni
I tako je razvrstavanje prolazilo i prolazilo a mi smo postajali sve gladniji
-Nadam se da neću ovdje dočekati penziju-šapnuo mi je Bastijan.Razvrstavanje je konačno bilo završeno.Ispred učiteljskog stola je došetao ravnatelj.Bio je to profesor Dumbledore.Bio je obučen u ljubičastu pelerinu a njegova se duga brada sjajila na svijetlosti
-Dobrodošli!I stari i novi učenici.Zadovoljstvo mi je ugostiti vas u svojoj školi!Nadam se da ćete i ove godine steći mnogo znanje.Ovo ste se ljeto vjerovatno zabavili .Jeste li čuli možda onu pjesmu:Hit the wizard if it s bad?Ta me pjesma oduševila usput...khmmm...Ovaj oprostite nije sad vrijeme za to.Usto želio bih vas obavijestiti da ćemo ove godine za noć vještica prirediti mali plesnjak
U blagavaonici je nastupilo krajnje oduševljenje.
-Dakako –nastavio je-O tome ćemo kada bude vrijeme za to.A sada navalite na hranu. U našim se tanjurima stvorila hrpa hrane:meso sa roštilja,pudinzi,juhe od rajčica,mesni odresci,pire krumpir itd...Nakon pola sata pladnjevi su bili prazni a naši trbusi puni.Perfekt nas je odveo do naše društvene sobe
-Lozinka?-upitala je očajna Gina
-Zašećerena bundeva-reće Cerdic Diggory te nas portret propusti u društvenu prostoriju.
Svi su Hufflepuffi bili na okupu.Oprostila sam se s Bastianom i Ryanom te pošla na spavanje.U spavaonici me čekala uobičajena postava :Apricot,Lisa,Hannah i Susan
-Večer cure-pozdravih ih
-Bok Jill.Baš sam se najela na večeri a ti?-odgovorila mi Apricot
Ostatak večeri nas je Lisa zabavljala opisom zgodinh dečkiju koje je upoznala na praznicima,no ja sam unatoč tome brzo utonula u san

- 10:22 - Komentari (7) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.