< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o mojoj malenkosti ;)

jaa

...jedna cura...imenom Tanja...
idem u srednju skolu...u gimnaziju u 3razred..
treniram sport...
točnije odbojku...jedna sam jako osjećajna osoba
što je i dobro i loše...

moj msn: tanjaa7@hotmail.com

volim..

obitelj...
Boga...
prijatelje...
glazbu obozavamm...
palačinke...
kompjuter(net)
sport...odbojkucerek
ples...
mp3(bez njega ne bi mogla živjeticerekcerekcerek)

Image Hosted by ImageShack.us


ne volim

IZDAJU...(al' ti pomogne kasnije...shvatiš neke stvari...
što prije,to bolje)
licemjerje...
grašak(užžasnooblabla)
...ne znam...ne mrzim puno,loše utječe
na psihološko stanje čovjeka...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje biste trebali posjetiti...thumbup

moj second blog about tree hill...

marija...kiss

kety...wavekiss

andreea...super cura iz moje školewave

zzumthumbup...

kačaakiss...

lude male..wave

vale..wave

Negative Creep..wave


...evo napravih jedan testić...pa ako me dobro poznajete neće biti teško...let's see...wave

samo klikni!!wave




...nice pictures to me...

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 19.05.2007.

...ziva saam...prosao je 18.5...

zasto naslov "ziiva saam"?pa jucer mi je bilo jako,jako lose u skoli nakon tjelesnog pa sam zavrsila na hitnoj...zaliven..sto se dogodilo?pa mi smo imali tjelesni na stadionu prvi sat...i morala sam trcat 100 i 400...mislila sam da to nece biti problem jer inace treniram i nije problem to otrcati...al najveci problem je to sto ja prosli tjedan nisam mogla pricati jer me grlo toliko bolilo da nisam ni glasa mogla ispustiti...i tako poslije trcanja polako s teskim disanjem sa Zrinkomwave stigla sretno do skole...al kada sam se popela gore do razreda(jeedva) meni se jako zavrtilo...Ruza i Edith su otrcale po rasku dolje u zbornicu i iznijeli me van...al sad dolazi najgoree!!mad...meni su ruke skroz se ukocile,utrnule...zatim noge i na kraju cak i lice...sve mi je utrnuloo...ruke nisam mogla pomaknutii...i onda je ravnatelj pozvao hitnu...ja u hitnu...pa iz hitne u bolnicu na neurologiju...tamo su mi dali 2 inekcije,jednu u ruku a drugu u guzu...i dobila infuziju...i lijepo me polegli u jednu sobu u kojoj sam 4-5 sati cekala nalaze krvi...sa mnom je cijelo vrijeme bila Zrinkakiss...kasnije su dosli moji koji su se dobroo uplasili...i kada su dosli nalazi sve je bilo u redu..,al onda sam morala kod moga doktora u ivankovo...dosla dolje a doktor hvala bogu jos nije bio otisao...s njim malo pricala,cak je gledao test na trudnocu u nalazima...bang...ugl...ustanovili su da mi je grlo jaako,jaako upaljeno vec nekih tjedan dana...i da zato kisik nije mogao pravilno dolaziti u pluca za vrijeme trcanja...pa su mi misici tako pokocili...
i tako je zavrsio moj cjelodnevni posjet doktorima...zujo...kada sam dosla kuci morala sam se odmarati...i moram piti neke antibiotike za upaljeno grlo...i jos mi je mama uzela jucer cijeli dan mob kako se bi uzrujavala...i zato se ispricavam svima koji su me zvali da vide kako sam...wave...
i sada pozdravljam jaaako: Zrinku koja je cijeo vrijeme bila uz mene u bolnici...wave..moju razrednicu koja je cijelo vrijeme zvala moje i mene i stvarno je bila super...wave(iako ne vjerujem da ona ovo cita...hehe) sve iz razreda koji su se zabrinuli za mene...wave(a posebno Editu,Ruzu,Luciju i Tenucerek)...zatim Mariju i Josipu...wave...
ma sve vas pozdravljam...i btw promijenila sam pozadinu...valjda je ovo malo utjecalo na mene...

pozzz ljudi...Tanjaa..wavewavewavewavewave



| Komentari (45) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.