< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o mojoj malenkosti ;)

jaa

...jedna cura...imenom Tanja...
idem u srednju skolu...u gimnaziju u 3razred..
treniram sport...
točnije odbojku...jedna sam jako osjećajna osoba
što je i dobro i loše...

moj msn: tanjaa7@hotmail.com

volim..

obitelj...
Boga...
prijatelje...
glazbu obozavamm...
palačinke...
kompjuter(net)
sport...odbojkucerek
ples...
mp3(bez njega ne bi mogla živjeticerekcerekcerek)

Image Hosted by ImageShack.us


ne volim

IZDAJU...(al' ti pomogne kasnije...shvatiš neke stvari...
što prije,to bolje)
licemjerje...
grašak(užžasnooblabla)
...ne znam...ne mrzim puno,loše utječe
na psihološko stanje čovjeka...

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje biste trebali posjetiti...thumbup

moj second blog about tree hill...

marija...kiss

kety...wavekiss

andreea...super cura iz moje školewave

zzumthumbup...

kačaakiss...

lude male..wave

vale..wave

Negative Creep..wave


...evo napravih jedan testić...pa ako me dobro poznajete neće biti teško...let's see...wave

samo klikni!!wave




...nice pictures to me...

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 02.05.2007.

...i'm back...

...jooj...pisem post...zaboravila sam kako to vise ide...rolleyes..ups..
nisam pisala vec dugo jer prvo nisam mogla na net jer sam svoj paketic od 5 gigabajta potrosila oko 15.4...a ne smijem preci paket...headbang...to vrijeme mi je bilo grozno...al sreca moja pa knjiznica skolska postoji..thumbup...a ja sam se sinoc vratila s mora...mad...vratila se,nazalost...hehe...naime,gimnazija je i ove godine isla na drzavno natjecanje iz odbojke...isle smo u Rovinj...cerek...dobro smjestaj je mogao biti malo i bolji al mi uvijek imamo(ali ne) srece da dobijemo super sobe...ma ok je ako ti na katu u sobama zohari hodaju i po zidu,zavuku ti se pod tvoj jastuk...ma to je bas super...dobro dosta ironije...ionako u sobi najmanje vremena provodim...=)..a koje smo bile?mi smo srebrnee!!!...izgubile smo u finalu od Splita koji smo pobijedile dan prije u grupi...lud...hrana je bila super...thumbupvrijeme super...thumbup...sve u svemu super smo se provele...thumbup...zadnju vecer smo slavili...partysmokin...hehe...i zadnja vecer je bila super...ma ok je spavat sat i pol i onda ici na put...zijevzijevzijev...al zato u busu mp3 u usi i sleeping!!

eto danas nisam isla u skolu...ma umorna a i glava mi se raspada...puknucu...a sutra bi trebalaa..mad...a idem jer mi fale neke osobee...eto people...sad cu biti malo redovitija u postovima...yes..

veliki pozzz...ma necu nabrajat...svima,svima...posebno blogerima koji me citaju i komentiraju...hvala vam!!mahmahkisskissmahmah..



| Komentari (33) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.