...just you and me...

ponedjeljak, 24.04.2006.

ah, koja uživancija. sjesti za komp, pustiti odličnu muziku (trebutno svira balašević) i pisati.. volim pisati, jako volim pisati. samo nekak neznam kaj da pišem. muči me vrijeme. tako je okrutno. sjedim na satu, na toj odvratnoj drvenoj stolici, u svojoj najdražoj zadnjoj klupi i čekam... čekam to grozno zvono da pobjegnem iz te škole. ma nije stvar u školi. stvar je u meni. stvar je u tome da mi se neda! neda mi se slušat o nekim glupostima. i svaka sekunda prolazi beskrajno sporo. pogledam na sat. još 25min. čini mi se da je prošla vječnost. pogledam opet na sat-još 20min! nevjerojatno. i napokon nakon sto godina mučenja profa nam se smiluje i pusti nas prije zvona(punih 3 min! čaaak...). i onda vrijeme proleti i masno zakasnim doma! hvala bogu da imam normalne starce koji se baš nisu pretjerano zabrinuli za mene! jedino se pas ljutio na mene jer ga nisam na vrijeme prošetala. ali nema veze, zato sam ga dugo šetala. volim noć. i volim se šetati po noći. ima nešto tako smirujuće. nikad me nije strah. osjećam se zaštićeno i sigurno. pogotovo ako je lijepa, topla noć, lagani proljetni vjetrić a ja se nikud ne žurim. šetam se i nerazmišljam. samo pustim da me obuzme taj lijepi osjećaj. volim kada je sve smireno i spokojno. svi spavaju osim mene. tada se osjećam kao da ja upravljam vremenom. a ja volim i kontrolu i spontanost. zapravo volim jedino imat kontrolu sama nad sobom. nemam potrebu kontrolirat druge. dapače, volim iznenadne promjene i iznenađenja. ma čudno je sve to... ponekad mislim da poznajem sama sebe, pa se iznenadim. pa me iznenade drugi ljudi. pa me iznenade neke situacije. kao što rekoh sve je to čudno! ali to je point. sve prolazi, sve se mijenja, zato treba uživat u trenutku jer nikad neznaš što će se odgodit...

24.04.2006. u 23:11 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare