...just you and me...

nedjelja, 16.04.2006.

vozite se tramvajem. izlazite na draškovićevoj. skrećete u jurišićevu i vidite otvoren prozor na zgradi. čuje se gitara i ljudi koji loše pjevaju. zvonite. vrata se otvaraju i penjete se po stepenicama. čuje se lavež psa. vrata vam otvara mladić sa šljivom na oku(:)). ulazite u stan, koji je podosta zadimljen, svira odlična muzika (ili s cd-a, ili se čuje gitara) sjedate na fotelju i... sjedite... možda cugate... pričate i zabavljate se. dignete se jedino odigrat partiju pikada. pa opet sjednete... i dođe ponoć. neki se vrate doma, neki ostaju spavati. a onda opet sljedeći dan se svi okupe. i dan nakon. i sad znate što je hedonizam! e pa ako ste se prepoznali u ovom tekstu onda ste vjerojatnoo bili kod mislava u čet ili pet ili subotu ili sva tri dana. ili možda i u nedjelju. hvala brači šćukanec što su nas ugostili! sretan uskrs svima. nadam se da ste ga preveli okruženi dargim vam ljudima i da niste razmišljali o lošim stvarima. iako baš ne vjerujem u crkvu, bila sam danas na misi, i razmišljala sam. kako mi je super. i kako sam sretna. volim blagdanski ugođaj. by:betmen

16.04.2006. u 17:03 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare