...just you and me...

nedjelja, 16.04.2006.

hmmm...za početak trebala bi reći one dvije riječi koje mi ponavljaju već par dana...s.... u....
al neću.
zašto.
zašto baš željeti sreću taj dan.mislim za vjernike to je poseban dan ali čemu to čestitati.kad većina ljudi pri izgovaranju tih dviju riječi to ni ne misli.a posebno je glupo čestitati mi nakon uskrsa.gluposti
btw.od kad je škola završila cijelo društvo živi kod mislava i porina...jer su sami doma...baš je fora...sutra im se brijem vraćaju starci pa ću tek tad iznijet statistiku o količini popijenog alkohola u svagdašnjem prisustvu 15-tak osoba.jadan njihov stan.upozorenje svima...zaobilazite jurišićevu ulicu...alkohol čini čuda...razne stvari lete kroz prozor na ulicu.čudni ljudi sjede gore na prozoru...još tjedan dana praznika.joj...nešto me veseli ...ne zanam kaj točno...mala iskrica u meni...jučer sam bila bolesno živčana i nervozna.jadni moji doma...bebice moje...javlajt će se još,sretan vam svaki dan...iskreno to mislim:)...robin

16.04.2006. u 14:20 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare