...just you and me...

petak, 07.04.2006.

napokon. petak. od subote me djeli samo jedan dan. nema škole za ovaj tjedan. ni informatike. a onda još samo 3 dana škole. i test iz latinskog. imam odličan feeling za sutra. ali bojim se da će se neš sjebat. ma nema veze, nemre bit loše. inače, hvala martanu na komentaru(rokkeri smrde!!!!!!!!!!!!! i opet smrde i opet i opet (ja pipo i vise nitko 06.04.2006. 15:32)). mislim, tako si šaljiv, ha-ha. svi se grohotom nasmijaše. btw svejedno mi duguješ kavu! iako sam površna:). robin pjesma je mrak. za brajkovića-na starog je zato što je on pisao takve pjesme u mladosti,možda ti premalo znaš o nama ali ja znam sve. dobro skoro sve. dobro, neznam baš puno ali se pravim da znam:):) ozdravi brzo, pozdraf. baš sam vesela. i umorna. mislim da sam vidla kristijana koji svira u bogovićevoj. nisam ziher, jer je lik djelio letke. ali je isti on! ili barem jako sličan. ali isto zgodan.

07.04.2006. u 17:25 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare