...just you and me...

četvrtak, 30.03.2006.

wow! nisam znala da ima ljudi kojima je fakat dosadno u životu pa ostavljaju glupe komentare na blogovovima. gle, to što se tebi (tko god ti jesi) život čini usranim to je čisto tvoj problem. otvori blog pa piši o tome, a onom kom će se datbude čitao to. da nabrijavamo se na prošlost i muziku iz tog doba jer je to bila najbolja muzika na svijetu(bez uvrede). ak ti se ne sviđa što mi pišemo nemoj čitat i svi sretni. shit happens, but it's ali part of life! mi neželimo ''ohladit'' jer živimo onako kako želimo i to nam je skroz ok. a dobro, uživaj u svom životu, i probaj malo vedrije gledat na život, pomaže! danas sam u tramvaju dala nekom klincu koji je svirao harmoniku 5kn. baš je super svirao i morala sam mu neš dat. jednog dana ću možda ja tako zarađivat:) ako mi propadne plan o psihologiji:):) jedino kaj neznam svirat harmoniku! by:ofca, betmen

30.03.2006. u 12:43 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare