...just you and me...

srijeda, 29.03.2006.

pričam o jednom liku, stravičnom, i vidim ga na auto showu. pričam o drugom liku, tzv metalcu i sretnem ga na fuckin ribnjaku! pričam o trećem liku i vidim ga u tramvaju, pričam o profesoru iz informatike i sretnem ga u tramvaju, pričam s frendicom o četvrtom liku i sretnem ga u tramvaju. zaključak: neću više nikad pričati. bang
pozraf šćukancu, nadam se da nemaš ptičju gripu, pozdraf robin, moraš mi ispričat dal je bio ''jim morrison'' na koncertu, pozdraf brajkoviću, znam da sam rekla da neću gnjavit ali još uvijek me zanima zašto si bio čudan u subotu, pozraf ifi, živcu, martini, cvetki, barishi i svim drugima koji mi se sad moraju zahvalit i ostavit komentarwave
btw dečki su nesposobni organizirat bilo šta burninmad pa nam sad možda propadne ova subota! živcirate me! by:ofca, betmen
e da, pozraf i čaku norisu, koji je postao legenda 2.b

29.03.2006. u 20:58 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare