...just you and me...

četvrtak, 23.03.2006.

vjerojatno nikoga ne zanima to da imam ogromnu mrlju na ruci jer sam se polila sa koncentriranom kiselinom.i da danas sam jako sretna jer:sutra ne pišemo hrvatski,sutra je petak,saznala sam da jedno dvoje više nisu zajedno i nije mi tak bed kaj u subotu ne idem van(jer me nema u zagrebu)...i netko je danas navršio 16. god... grančica.nevermind
još je nešto lijepo...ne mogu se sjetit šta...aha htjela sam spomenuti svoj horor...ustvari nije tak hororičan...al je fora.radi se o 9 prijatelja.sve počinje kad se ja ubijem tako da skočim kroz staklo i upadnem u mješalicu..koja me zdrobi.u međuvremenu svi umru...ili se ubiju.na kraju jedan ostaje sam i shvati da ne može bez nas,ide se bacit u rijeku ali ga na putu do tamo ubiju betonske ploče koje su napravljene od mene.tj. nastale su od betona iz mješalice u koju sam ja upala...funny...baš sam si fora...vidim nekog crnog psa.ponosna sam na sebe kaj sam dobre volje i čak sam optimistična u vezi budućnosti...lijep je dan danas..vjerujem u sudbinu...vjerujem u trenutke...robin

23.03.2006. u 16:22 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare