...just you and me...

ponedjeljak, 20.03.2006.

e pa hvala ljudi na svima komentarima. uopšte nisam sad na informatici, i nisam zaprjetila ifi, pardon fejkerskom zeki da mi mora napisat komentar:) duboko se ispričavam što se u mom prijašnjem postu nije našlo mjesta za brajkovića. zato ću mu posvetiti par redaka u ovom postu. dakle u subotu u podhodniku, dragi nam brajac je bio u elementu. nakon svega što je konzumirao bilo je veoma hm... veseo, pa je imao izjave tipa:''ja vas sve jako volim'' i ''vi ste mi svi tak dragi''... i kao što već rekoh konzumirao je sve i svašta pa je imao potrebu to izbacit iz svog tijela, skoro na moje starke. u zadnji čaš sam skočila sa strane! detaljnije neželim opisivat. ugl ljudi uživajte sad će zvonit pa idem!

20.03.2006. u 11:09 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare