...just you and me...

utorak, 14.03.2006.

još jedan post danas...kao betmen je u depri a robin bi trebao bit dobre volje..moš si mislit...muči me nešto,,,nešto,,,puno toga...znam sta al nemogu to izec ni sama sebi ...jako sam izgubljena.zbunjena izgubljena,pogrešno definirana.ne željena od vlastitog uma i od njega.svako odbijanje mrlja je u razbijenom ogledalu mog samopouzdanja.nemam dugo to ogledalo,a već si ga uspio razbiti.znam da ga ne bi razbio da ga je tako često ne izlažem.ne mogu si pomoći, svaki put pomislim da ćeš vlažnom rukom,polako s puno straha...da ćeš drhtajući obrisati svaku dosad učinjenu mrlju.ali svaki put,svaki put, odraz je sve jadniji,moji jadni obrisi, jadna jeftina slika,mutni prizor prodane duše, duše bez dostojanstva, bez prošlosti.ako se mogu nazvati osobom,sada kad sam sama, sama bez duše s ovim bijednim tijelom i sve zato jer sam htjela spas,pružala ti jedino što sam imala.da li znaš kakojedati jedino što imaš, jedino zbog čega živiš?znaš li kako je pustiti da umre i ono posljednje...ono najbijednije,srce puno ljubavi

malo sam isfrustrirana...nemogu jednostavno razumijet neke ljude...nemogu shvatit sudbinu,postojanje dobra zla,to jebenu pravdu...jebenu pravdu koja ni ne postoji...kad je nešto bilo pravedno...a u kurac...ta riječ ne bi trebala postojat..koji će nam kurac pravda kao riječ ak ne postoji.ustvari postoji samo nepravda.tj. i pravda je nepravda...jebeš sve...btw ja od danas ne čitam horoskop jer sam shvatila da sam opsjednuta i da me bog,ili sudbina kažnjavaju..ja sam djeljenje s nulom,jebeno djeljenje s nulom...nevermind...svi smo mi jedno..znači i vama je kao i meni..znači to je pravda...JEBENA NEPRAVDA

14.03.2006. u 15:02 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare