...just you and me...

utorak, 14.03.2006.

Zdravo!:) :(

nažalost morat ću razočarat sve obožavatelje poezije koju piše robin - onu zadnju pjesmu sam ja napisala. da, ja vječni optimist ili barem realist se pretvaram u isfrustriranog pesimista. razloga ima puno previše, ali nisu baš ni bitni. sjedimo tako nas par jučer na kavi poslije škole, i pričamo robin, ja i još jedna frendica (pozdraf, btw dobit ću okladu 10000%), o tome kak su svi dečki glupi. zapravo ne pričamo o svim dečkima, jer stvarno ima iznimaka, ali pričamo o nekim određenim idiotima koji nas frustriraju. da li je moguće da ti netko tko ti se jednom sviđao, sad toliko ide na živce?!?! da, moguće je, dogodilo se više nego jednom, i više nego jednoj osobi! na žalost. i tako... pričamo o odvratnim dvoličnim ljudima koji nas sve frustriraju, pa o nekima koji živciraju samo neke od nas, pa o situacijama koje su nas uništile i..... eto to su samo neki od razloga moje rekordne depresije (3 dana već traje, to je rekord za mene!). i u ovom mom crnom raspoloženju mislim da bi ime bloga trebalo promijenit u make war, not love, jer ionako baš nema smisla. ništa baš nema smisla. samo.... neznam...nije važno. robin ako pročitaš ovo, sorry kaj ti nemam kakav optimistični savjet za dat:):( by: ako niste već skužili- Betmen (ili Ofca)
e još nešto za robin - sjeti se stiha iz drage nam pjesme ''kad si sam druže moj'' (hej, pio nepio.....) - pa ovo je slikica za tebe koja nisi pila na begovom, ali si zato nadoknadila jednom prilikom... :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sjećaš se - ''da,da, profesore nemamo mi skoro ništa, ovo je predzadnja.... '':)

14.03.2006. u 09:56 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare