...just you and me...

utorak, 21.02.2006.

he!

prije dvije sekunde mi se izbrisao post, jaaako dugi post! sad sam ljuta, i neda mi se opet pisat. ionak nisam napisala baš nešto prepametno. ukratko-
1.) otkrila sam da znam osobu ovisnu o kladionicama. ak ne prestane, za 10 god. živjet će kao beskučnik, skupljat će prazne plastične boce, mjenjat ih za 50 lipa i to uložit u kladionicu. baš mu predviđam prekrasnu budučnost:)
2.) danas se jedna klinka iz vrtiča prestrašila robin. sjedili smo pod praznim satom u slavnom mijoc parkiću, nas 10-ak čudnih mijočanina, klinci se igraju i pita robin klinku kaj se igraju, i klinka ju pogleda i pobjegne. ok, znam da smo mijoc ali nismo babaroge:):)
3.)malo sam ogluhavila u zadnje vrijeme, ali predugo je da bi opet pisala, pa ću se poslužit dobrom starom uzrčicom pametnog nam grančice - neda mi se obješnjavat!!
4.)pozdrav miss hunter, uživaj u hm... lovu:):):):)
5.)peace, love and happines

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

21.02.2006. u 18:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare