...just you and me...

petak, 10.02.2006.

malo sam neodlučna. ili nisam?

danas je nevjerojatno lijep dan bio. baš nekak - laganica.i onda dođem doma i sve super i odjednom padnem u neko isfrustrirano raspoloženje. i odlučim se iskalit na blogu. i krenem pisat i skužim da se ipak ne osjećam tak loše, nego se baš opet osjećam super. i sad... šta reći?! i baš si razmišljam kak je sve super, i onda opet krene neka frustracija. i sad više fakat neznam kak se osjećam!! ali tužno je što neznam ni razlog frustracije. mora da uopšte nema razloga! tek toliko da današnji dan nebude savršen. imam neku potrebu... hm... reć nekome da ga mrzim. tek toliko. nikom određenom, sam da mi neko digne živce pa da imam razlog se ljutit na nekog. ma lažem, ja nikog ne mrzim, niti mi to nije drago. ma kaj ja pričam?!? koji mi je k... nisam ja baš normalna. nikad nisam ni tvrdila da sam normalna. e sad sam opet dobro raspoložena jer sam se sjetila nekih događaja. he-he. ali neću napisat šta sam se sjetila. nek to ostane moja mala tajna:) i sad je opet sve super, i jedva čekam sutra i izlazak negdje van. toliko dugo otprilike traju moja loša raspoloženja:) jedino ak nisam fakat u nekom velikom debaklu, onda to traje dan-dva i gotovo. al nije baš da sam često takva! e da, sutra je 11.02.-kada će bit točno godinu dana odkad smo neke frendice i ja osmislile neku glupu okladicu. kak vrijeme brzo prolazi, bolesno! pozdrav svim veselim i nasmijanim ljudima-budite još veseliji, a svim loše raspoloženim ljudima-dajte se malo aktivirajte, pa nije sve tak loše, ionak je sve to samo u vašim glavama (večinom). zapravo nemojte, ja neću imat koga gnjavit svojim 'psihološkim blebletanjem' ak svi budete sretni. propast će mi profesija:) by:dr.Ofca

10.02.2006. u 16:30 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare