...just you and me...

utorak, 07.02.2006.

jedna pjesmica...

zaljubljen pogled, izgubljena duša
napetost u zraku
velika kušnja
ljubav
savršen dan
prepuštena tvojim dodirima
tvoje i moje tijelo
goli
tišina mrak
dvije srodne duše
crvene latice ispod kušnje
svijeća
jače gori
žudnja u nama
valovi isprepletene bujne kose
strah
od kraja
još prije početka
ne boji se ljubavi
suza
meka sjetna
zagrljaj u mraku
nakon svršetka
...
nadam se da ćete komentirat...pusa by robin...a ko bi drugi bio ovako...hm...zanimljiv:)

07.02.2006. u 19:47 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare