...just you and me...

petak, 03.02.2006.

Bolesna na tako važan dan

Paulina:) ili ti ga betmen je opet bolesna na tako važan dan.mislim to fakat nije fer...jadnica...stvarno malo ću sve jebat u mozak,o tome da ce danas bit smijesan i fora dan...ali samo za ljude koji ce me vidjet...fakat je jednostavno o ćem se radi...dovoljno je da kažem ...i slušat cemo doorse:)
da...već sam par dana jako dobre volje .neznam kaj se dogada to je jako cudno za mene.svaka misao ima smsao.zivot je lijep koliko god nas svi sa strane jebali u mozak,a najteze je kad shvatis da cijelo vrijeme ustvari ti sama sebe jebes.shvatis da si glup i daltonist..bijello ti je crno..ili crveno ti je zeleno..pa pogines:(
i ne da mi se dalje objašnjavat reko bi nas dobri frend grančica ili ti ga mojsije...pametnica moja.:)
i sad jedna za betmena...forever...love,sex,pain,confusion,sufering...peace,robin

03.02.2006. u 08:38 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

''svijet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu.''
w.shakespeare


...ovdje smo mi pozornica...



O nama...

- ljudi nas smatraju posebnim slučajevima
- mi smo ustvari sasvim normalne i obične
- alternativne u ne alternativnom smislu
- teško shvatljive
- to smo što jesmo

"ljubav je umijeće; dobro naučiti ovo umijeće najvažnija je stvar na svijetu."
erich fromm


''the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.''
moulin rouge


"postoje dvije vrste svijeta. jedan je moj, a drugi podjelite međusobno."
jim morrison


"čovjek može da se osmjehuje... osmjehuje... i da bude hulja."
william shakespeare