Povijest ljudske gluposti

ponedjeljak, 17.04.2023.

a vidi me vidi, ja sam freš :)

a vidi me vidi, ja sam freš. sam ti najlepši na blogu i bormeš najpametniji! svim govorim da su kreteni i idioti, i to mi prolazi i svi me vole jer su kreteni i idioti (kak drukčije?)
ti imam stan u elitnom delu zabrega, glavnog ti grada bIh. ti imam 300.ooo evra i mašem znjim kak lepezom. al sam i dika i volem unuka lepog kak slika.
o veri ti neznan nikaj, al sem kršćanin pravi, a Srbe ti mrzim jer su me tak naučili moji stari.

sam ti freš i nije da se falim al sam lep i bogatunčić pravi. zavidite mi jer u tom uživam, kao kad po suncu ležim u travi.
sam ti freš i niko mi ni ravni!
- 10:39 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.