made by martinadizajn.blog.hr
  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slikice

Image Hosting by Picoodle.com
AnDł
Image Hosting by Picoodle.com
Dani & M4r€
Image Hosting by Picoodle.com
Tonka
Image Hosting by Picoodle.com
Teo & AnDł
Image Hosting by Picoodle.com
Linda
Image Hosting by Picoodle.com
Dani
Image Hosting by Picoodle.com
Ico
Image Hosting by Picoodle.com
Ire, Linda, Barica, Dani
Image Hosting by Picoodle.com
Željka, Linda, Barica, M4r€
Image Hosting by Picoodle.com
Ekipa na okupu (Teo, Dani, Žac, Andi, Ire, Linda, Barica)

utorak, 25.12.2007.

We are better together then alone, we are two in one =) best friends 4 eva!

nas 2 bedaka smo best frendova, pa odprilike... oduvijek hehe
trpimo se od malih nogu, dode nam nekad da se poubijamo medusobno al sve je to LOVE, hihi =)
zivimo u istom kvartu, Bronx-u =) i imamo fuuul puno zajednickih frendova

ugl. trpimo se vec duuugo, dugo vremena i smatramo da je to za svaku pohvalu, jer smo ostali zivi =)

evo nekaj malo o nama =)

ANDREAS - Andi
93. sam godište
te u slobodno vrijeme sviram gitaru,
zajezavam ljude i na msnu sam
msn mi je sakac93@hotmail.com
a slobodan je samo curama =)
slusam strano, ne volim cajke
eto, to sam ja u kratko
pozzzz!!!!!!!!!!!

my pict:
Image Hosting by Picoodle.com

MARIJA - M4R€
ja sam na svijet dosla davne 1992. sto znaci da imam tek 15 god
u slobodno vrijeme ne radim nikaj, al fakat nikaj =)
ok, nekad sam na msn-u (mala-plava-marija@hotmail.com)
I am in Love, fkors, who isn`t this days =)
al sve je tek u razvitku!? hihi, jel to prava rijec za to!? lol
ja slusam sve, pa cak i cajke (no ne previse)
obozavam Evanescence, LP, SOAD, Crossfade, Rasmus.. tralala, i tak, hihi
ukratko je to to

my pict (btw: don`t laugh at me) =)
Image Hosting by Picoodle.com

poz svima, komentirajte nas, i javljate nam se na msn-u

kiss from - Andi & M4r€



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.