U BRLOGU
u brlogu

U BRLOGU

petak, 31.03.2006.

Sretan sam

Image Hosted by ImageShack.usEvo dugo me nije bilo al imam za to opravdane razloge. Na stranu to što mi je sestra došla iz Zagreba, a u njenoj sobi je računalo, tako da su mi sitni sati za rad na blogu oduzeti, a po danu nemam vrimena ili inspiracije. Još važniji razlog je što sam 27.03. 2006. godine DIPLOMIRAO na Pravnom fakultetu u Splitu, tako da sam sada dipl. iur. JEBENA ELITA, INTELEKTUALAC PRVE KLASE, 8% DRUŠTVA......Aaaaaaa konačno je i to gotovo. Pun mi je kurac više ispita, prisiljenog gladovanja jer se nije imalo vrimena ni jest dva dana prije ispita, čekanja u zagušljivom smrdljivom hodniku kad ću više uć unutra, jebeni ustreptali osjećaj neugode i straha koji je uvijek tu i nikad se na njega u potpunosti ne navikneš. I najgore od svega: odvratni lešinari ispred vrata koje boli kurac jesi li proša (al te ipak pitaju reda radi), nego ih samo zanima što te pitalo. "ŠTO TE PITALO?" ponavljaju ko nadrkane papige dok ne dobiju odgovor. Najradije bi im opalio pleščurinu da im se glava zavrti za 360 tamo i nazad. I onda onako zgvrčenom rukom u svoju tekicu švrakopisom brižno zapisuju svaku tvoju izgovorenu riječ. Grozno. Zadnju godinu to nisam više trpio. Samo bi podiga ruku u "talk to the hand... " stilu i produžio dalje. Tog velikog dana 27.03.2006. godine kad je sve bilo gotovo, onako u odijelu s rukama u džepu izišao sam iz zgrade fakulteta, nabacio smješak pun ponosa i poput usporenog filma okrenuo se i pogledao - Uspio si čovječe!!! Sunce u očima mi je dalo potrebnu suzu u oku da sve bude kako treba. Ja - Život 1:0. Ima još puno do kraja. Pozdravlja vas i voli cijeli svijet bero
- 00:10 - Napiši (29) - Ispiši - #

četvrtak, 23.03.2006.

EMANCIPACIJA IZA VOLANA

Image Hosted by ImageShack.usŠlagvort za ovu temu mi je dala jedna blogerica koja pisala o tome kakav pritisak doživljava kad joj trube zbog njene vožnje itd. Ali to je jednostavno nevjerojatno. Kako te žene voze!? Dakle - žene za volanom skrive pa jedno 70-80% prometnih nesreća. Evo kako. Prvo! Voze abnormalno sporo i nadasve neočekivano. eeeeej NEOČEKIVANO. u tome leži najveći problem. ona sama nezna di ide. daje desni žmigavac 50 metara prije skretanja ili ga uopće ne daje, pa se ti iza misli. čovik, u automobilu iza, postaje nervozan, frustriran, šalje je u pizdu materinu i kad se konačno zbunjena djeva makne s puta (skrene,sleti u jarak ili poljubi nekakav stup) ko da mi je zadnji par na listiću proša. odlučim si dat malo oduška i konačno ubacit u treću i višu brzinu i normalno - dogodi se sranje - sudar, skupljanje "nevinih" hodača po rubu i slični troškovi. A za sve je ONA kriva, za svu moju nervozu. ONA je međutim već daleko (već koliko daleko može otić, s obzirom kako smrdljivo sporo vozi), a ja jadan ostajem sam sa svojim živcima i plačem. Tako jedna žena za volanom može spizdit tucet i više ljudi u jednom danu, zavisi koliko ima kava, frizera i ostalih terapija taj dan zakazano. Tu ružičastu dozvolu za maltretiranje suprotnog spola posjeduje sve više i više žena. Obuče dosisnjak tako da ispitivač jadan i ne vidi koliko se kvalitetno ona kotrlja po asfaltu i tako položi. Malo sam pažljivije promatrao njihovo ponašanje na semaforu. Zadivljujuće!!! Ima ih više vrsta.
1. tip. totalno skoncentrirane - gleda u semafor ko da joj se Gospa ukazala, mjenjač u prvoj brzini, a pritisak potpeticom na pedalu kumpluga (kvačila) iznosi 500 kg po centimetru. sajla plače od istegnutosti.
2. tip. ležerne - vozi bolje auto, nosi dva bodeža na cipelama (potpetice), ne gleda u semafor uopće i čeka da joj netko trubne kad treba krenuti. za to vrijeme gleducka se u ogledalce, glanjca obrve pljuvačkom i krajičkom oka promatra jel je netko iz susjednog auta snima te mu se intrigantno osmjehne ili mu uputi pogled "šta gledaš kretenu jedan!?", već prema tome kad se zadnji put j....a.
3. tip. nadrkane. misli da zna vozit, a iz bangladeša se vidi da veze nema. Za svaku svoju grešku, koja se događa svako 30 metara, krivi sve živo i mrtvo osim sebe - druge vozače, pješake, djecu, starce, dojenčad, mačke, golubove, trafike i "glupe pijane radnike na cesti koji se bacaju pod njeno auto" i pritom mahnito gestikulira prokazujući rukom glavnog krivca za njenu pogrešku. zapsuje ponekad, najčešće upućene muškom rodu, odbija svaki prigovor na svoj račun.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Uz ove, postoje još neke pasmine i podvrste, ali je i ovo dosta da vidite kako stvari stoje. Još samo nešto za kraj. Žena koja zaista zna vozit vozi bolje 10 puta od bilo kojeg muškarca, samo što ih ima koliko i snjega u africi. pozdrav srdačni. bero
- 15:47 - Napiši (23) - Ispiši - #

ponedjeljak, 20.03.2006.

KASNIJE SHVATIH DA ME SJEBALO MLADOGA

Image Hosted by ImageShack.us
Evo konačno sam očistio kompjuter od svih virusa, trojana i adwarea koji su mi se nakrcali unatoč anti virus, spam, spyware i svih ostalih anti programa. kompjuter mi je posta toliko spor da mu je tribalo najmanje 5 minuti da odvrti sva ona sranja prilikom paljenja. al dobro. danas su kod mene bili moji mali rođaci. imaju po godinu dana (blizanci). smišni, slatki - apsolutno. moji starci kad su ih vidili totalno poglupili ko retardi. počeli tepat do granica ljigavosti i nepodnošljivosti. "a di si ti mali moj smišni, a di, a di, a ko to mene tako lipo gleda, a ko mene gleda, bući gući aaaaaaappprrrr, šššššššš, dođi meni....." ovakve i slične gnječke slušam danas cili jebeni dan. pa se valjaju po podu s njima, pa ih nose, spuštaju, golicaju i sl. dica ih onako tupo gledaju i garant misle - "u pičku materinu koji je ovima kurac" -. nevjerojatno. vjerojatno se mi svi raznježimo kad vidimo malu dicu, ali ovo što sam danas vidio prelazi sve granice. ja kad s dicom pričam koji kao "ništa ne razume" pričam gotovo ko s odraslim i vidim da dica upijaju, da me vole slušat. normalno ne kuže baš previše al je sigurno bolje i nije traumatično ka ova, gore spomenuta, sranja. evo! svjedok sam gore opisanih događaja kod nekima od vas poznatog kingforaday-a (moj rođak)( http://kingforaday.blog.hr ). ne sjećam se baš dobro ali sjećam se te probrazbe navodno ozbiljnih ljudi u mentalno nesposobne osobe koje su ga počele gušit i razvlačit ko praćku. vjerojatno sam i ja i mnogi od vas žrtve ovakvog kretenskog režima. i onda kad napunimo 14, 15, 16 godina pitaju se: šta nam je?, kako se to ponašamo? itd. pa jebote roditelju dragi vrijeme je za osvetu, kakav pubertet, kakvi hormoni, "ŽELIM JEBENU OSVETU ZA PSIHIČKO MALTRETIRANJE U SVOJOJ NAJRANJIVIJOJ FAZI ŽIVOTA. PATI JER SAM JA PATIO" he he. naravno malo karikiram cijelu stvar radi humora ali to je to. evo još za kraj - povodom ovoga pozdravljam još jednom mog rodju. ŽIVIO RODJO!!! a vas, sve skupa voli i pozdravlja vaš bero
- 01:33 - Napiši (11) - Ispiši - #

srijeda, 15.03.2006.

la femme, muher, girl, frau, curetak???

Image Hosted by ImageShack.us
Evo jedna epizoda o tome kakve su cure ili barem kakve znaju bit. crtica iz osobnog iskustva, točnije - dogodilo se jučer. idemo tako ona i ja u trgovački centar - ona sebi ide kupovat cipele, a ja naravno vozim. to što ja vozim ne smeta mi jer smatram to dijelom veze gdje smo uvijek jedno uz drugo kada tome drugome nešto treba. prihvatio sam to kao kiselu jutarnju kavu (ipak je popijem). nego, da pređem na bitno. gleda ona tako cipele na ženskom odijelu, a ja je pratim. kako nemam što drugo radit, jer je to prodavaonica cipela "only", gledam cipele i ja. probaje tako neke cipele, ja joj pridržavam boršu sa smješkom na licu. međutim svaki put kad proba neku cipelu pogleda mene i očekuje komentar. moj komentar je pokoja riječ, slijeganje ramenima i klimanje glavom u stilu "dobre su ono...". E sad!!!! moja draga je isprobala brat bratu 20 pari cipela (uključeno višekratno probavanje istih). ja se uopće ne ljutim i čudim se samom sebi što nisam popizdio već prije 15 min, nakon što je prošlo već 45. razmišljam o tome kako sam pun kurac tolerantan i dobar... kad mi ona u tom trenu prekine tu moju naivnu misao. "jel se ti nešto ljutiš na mene?"
ja (koji kurac sad...): šta ti je!? zašto?
ona (?): pa cilo vrime šutiš?
ja (jebote već uru vrimena me jebeš s tim šugavim cipelama): ma nije, malo sam umoran, al nema veze ne smeta, samo ti sebi traži (cipele)
ona (??): znam da ti nešto je, reci mi.
ja (ne mogu virovat. odakle sad ovo): ma nije mi ništa, pusti me na miru.
ona (???): znan ja šta ti je. sad kad gledamo nešto za mene onda ti je dosadno i tija bi ić ća, a ja san uvik s tobom kad ti ideš u intersporta i u kladionicu...
ja (ko si ti?, šta? , kako? nevjerica ljuta) (šutim)
ona (ljutito): idemo ća
i tako mi odosmo. ona naravno nije ništa kupila.

ne znam koliko vam je ovo zanimljjivo, ali možda pokazuje nešto više (obavljanje određenih odgovornih funkcija...). sami zaključite. ja neću ulazit dublje i tražit neki širi smisao ko neka p...a. (HA!) . evo za kraj jedan vic (nevezano za ovo gore).

Ulazi žena u trgovinu s dvoje dice. a žena ružnaaaaaaa - nenormalno ružna. ružna ko arafat.
kaže joj prodavač: dobar dan gospođo. jesu li djeca blizanci?
žena odgovori: pa kako blizanci? jedan ima tri, a drugi ima sedam godina.
a kaže njoj prodač: gospođo, ne mogu vjerovat da vas je netko mogao dva put jebat.
Bero kaže: pleska - pozdrav
- 15:14 - Napiši (16) - Ispiši - #

petak, 10.03.2006.

crvenkapavica? dijete iz epruvete ili crvena pošast

Image Hosted by ImageShack.usevo odlučih se malo osvrnuti i na to meni bolno pitanje. vukova ima sve manje i manje što doživljavam jako osobno i vrlo stresno. dugo vremena sam razmišljao i pokušavao naći krivca i konačno me prosvijetlilo. CRVENKAPICA. ili kako je još u narodu zovu CRVENKAPA i CRVENKAPAVICA. sve je od nje počelo. ušla je polako i nevino u priče za djecu i kao priča teče sve normalno dok odjedanput ONA otkriva svoje pravo lice. okreće priču, ničim izazvana, na štetu vuka. vuk (prekrasna enimal) u toj priči predstavlja sve vukove svijeta. i ta priča polako kroz epohe priča se djeci i normalno danas svi mrze vukove, boje ih se i ubijajau, organiziraju hajke i svakakve grozne stvari. čak su na temelju te priče ispričane i druge priče o zlu vukova (smrdljive laži). na primjer vuk i 7 kozlića, gdje vuk kao želi požderat te šugave koze, zatim tri prasca gdje vuk opet pokušava pojest svinjčad itd. do dan danas problem nije riješen. a kako se klin klinom izbija, oko za oko, zub za zub, rog za svijeću, mačak u vreći, mačak u čizmama, čarobne čizmice, čarobnjak iz oza... (jebote zastranio ja). pa ću dakle tako i ja počet hajku na crvenkapicu. najgore od svega što cilo vrime nosi tu jebenu kapuljaču pa je se ne može skužit (ovi novi crtani filmovi ne odgovaraju istini). jer da ja znam ko je ta mala zajebana i svim mastima premazana, doveo bi joj čopor gladnih vukova da je raščerupaju, pa da vidi s kim se to zajebaje svo ovo vrime. evo dao sam i vama priliku da kažete svoje mišljenje o ovom mega problemu.
p.s. malo sam ljut čim se sjetim male crvene drolje, ali i dalje ostaje: pleska i ljubav od bere!!!

- 18:27 - Napiši (23) - Ispiši - #

četvrtak, 09.03.2006.

Štimac opet promjenio iskaz na sudu

Image Hosted by ImageShack.usDanas evo čitam novinu (kao i svako jutro na WC-u) i taman u trenutku pritiska uočih članak o mom dragom i vrlom sugrađaninu igoru štimcu. igor je opet promijenio iskaz ali kao i svaki put ne svoj nego, svojih optuženika. čovjek (željko vidović) koji na prošlom sudskom ročištu optuživa štimca u svih 16 - da ga je udrija šakon, nogama , baca po podu, izpleska i svašta-nešta, danas tvrdi kako mu je nekidan prišao jedan gospodin i "objasnio" mu kako je tada bio mrak i on zasigurno nije mogao dobro vidjeti, jer da ga u stvari štimac nije ni tukao. PA DOBRO KO GA JE ONDA PREBIO KO BUDALU?! da nije možda sam tuka glabvom o zid i liza pod WC-a. e moj igore. ti si moralno dno dna. u ovoj državi što si veći kriminalac to te svi više boje, pa ti nitko ne staje na put. čak i dobiješ honorarni posao na televiziji ko sukomentator, što mu čak i ne bi loše stajalo da ne posrbi svaku rečenicu sa rječicom "da" (moramo sad da vidimo što će srna da uradi. krasan prodor babića samo je trebao da nastavi...itd.). u svakom slučaju kad si velika sila narastu ti krila, pa te nitko ne dira. Al neće to bit završna poanta. Poanta je sljedeća. kad-tad nekome će puknit film i štimcu će se nešto loše dogodit. to će vjerojatno bit neki mali beznčajni razlog. dogodit će se da će se netko kome štimac nešto takvoga napravi, jednostavno nađe u situaciji da mu postane svejedno. svejedno što će kasnije bit s njim, njegovim životom, ženom , dicom. EEEEEE A KAD SE TO DOGODI, ONDA IGORE BJEŽI OD TAKVIH, JER TAKVI SU NAJLUĐI. LUĐI SU OD TEBE KAD SI NAJPIJANIJI I NAJNADRKANIJI. u ovom slučaju vidović se ispiša do brade od straha. to je više nego očito. onaj ko malo više prati ekscese igorove u bezbroj nastavaka zna o čemu pričam. SVE VAS LJUBI I VOLI VAŠ bero. eee umalo zaboravih. pleska!!! i dajte svoje mišljenje, baš me zanima. Image Hosted by ImageShack.us
- 11:10 - Napiši (10) - Ispiši - #

srijeda, 08.03.2006.

ćempions liig

smrad-crno ispod nokta-klokonov opušak-peder-stoka-pričač loših viceva-svježa rigotina-upotrebljena šprica-mokra piljevina-šumar bez šume-cigla s ceste-vlažni kvasac-račan---
danas ne zapazih nešto vrijedno mog udaranja po plastičnim slovima. ali evo baš gledam ligu prvaka, posljednje minute, bayern je ispa (sad plače moj prijatelj kingforaday ali Bože moj... ). evo gotovo je i s realom. i to mi je draže nego išta. to su smeća od igrača, nule bjelosvjetske. onaj bekem je takvo smeće da mene nervira što ne postoji neka nova najgora rič za to konjsko govno, kitova stidna dlaka, uš na uši. on će ka nešto slobodnjak, pa korner------ veze nema konj nilski. mrš paune šareni i utopi se u vlastitoj pišalini. NE MOGU SE SMIRIT!!!!! AAAAAAAAAAAA.
zidan, zidan, zidan, zidan, ZIDAN je kanta, starac, kosa mu otpada, nos mu cilo vrime curi, koja očita nemoć međutim lola se neda. on kao nešto zna, a isteka mu je rok ka sir u mom frizeru koji ispušta kombinaciju mirisa plastelina i govna od čudnovatog kljunaša. ipak manje je smeće od bekema. žao mi liverpoola. propa mi je tiket zbog njih, ali znam da nije samo meni pa je i to ok. eto i još po pleska svima. love ---> bero
- 22:33 - Napiši (3) - Ispiši - #

ipak, možda ili štogod

odlučih ipak nešto napisat jer mi se ne da u ovu uru uređivat blog.... a kao pametan sam što u ovu uru pišem nešto.....danas cijeli božiji dan pišem diplomski rad. sinoć sam osta do pet sati ujutro za računalom i piš piši piši, pa printaj ,čitaj čitaj ispravljaj , opet piši piši. jebiga druže evo opet sad pišem i ove besmislice. valjda neka zaraza. ušlo u me.------ čitam te sve cool blogove i mislim se ja sad.....oću li se okrenut nekoj duhovnoj strani i počet nabacivat neke duboke ili da počnem sa zajebancijom ili šta kažeš da----možda ne bi bilo loše opisivat nekakve dnevne gluposti koje vidim na tv, čujem negdi drugdi ili pročitam u slobodnoj ujutro dok da prostite serem. da da ipak treba bit u toku. pisat ću o dnevno političko estradno glupavo nastrojenim temama koje opterećuju moj voljeni puk u ovom našem komadićku raja. Toliko od bere za prvi drugi put. valjda ovo nije bilo toliko strašno.
nastojat ću bit jebeno zanimljiv za likove i likice koje budu ovo štivo čitale. za kraj pleska svima
- 03:09 - Napiši (2) - Ispiši - #

Berine prva crta - uvoditelj

počinjem s pisanjem od sutra, danas samo uređujem stranicu da privuče miševe, pačiće i ostale geliptere iz gradova i iz sela.
- 01:56 - Napiši (0) - Ispiši - #

Sljedeći mjesec >>