siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by: Image Hosted by ImageShack.us

DETALJNO O MOJIM FRENDOVIMA

Koja vam je najljepsa cura u skoli?
Natasa
Arijana
Amy
Vitoria
Katarina
Pepla
Iwa
Cella
  
pollcode.com free polls






Linkovi

ščuric
monika-nikolinina sestra
raić

http://www.cajanka.com/quiz/63981135/res/
MySpace

MySpace

myspace layout

myspace layout

myspace layout

myspace layout

blog layouts

blog layouts


Friendster images

Friendster images

Myspace layouts

Myspace layouts

Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


blog layouts

blog layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Friendster images

Friendster images


Customize your blog

Customize your blog


Friendster

Friendster


Blog images

Blog images


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


image hosting for myspace

image hosting for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

subota, 20.01.2007.

PRVI POST!!!!!!!!! 20.1 SUBOTA

Bok, ja sam Bern,idem u 6.c rezred u Osnovnu školu Eugena Kumičića...
Ovo je moj prvi blog i potruditi cu ga se napraviti sto bolje...thumbup
Moji najbolji prijatelji su:Ščura(legenda,thumbup),Mate(spaljen do kraja cool),Žužić(mali,voli se zajebavati,ali da uci bio bi boljibang)
Najbolje prijateljice su mi:Katarina(ok,pusa,VOLIM TE!!!kisskisskisskisskisskisskisskiss),Nikolina(ok,pusakiss),Valentina(hm.... da vise ucis bila bi bolja ali si okthumbupthumbupthumbup)
I tako zavrsio je prvi tjedan skole,i kao uvijek bezveze i dosadno!!!!!!!!!
Danas smo isli kod Hribara,ja katarina,vale i nikolina gledati cure kako igraju i bile su druge, ali ja nisam mogao ostati do kraja jer sam imao trening.A sto je najgore morao sam se dici u 8.00 pa se nisam na spavao i bio sam umoran...
Inace ko i uvijek volim katarinukissi saljem ti pusu:)))
Danas su mi starci isli na svadbu pa sam bio sam jupi!!!!!ali niko nije mogao doci kod mene il da ja idem van jer su svi isli na rođendan:((((
Znate koje mucenje kada svaki dan imas po 2 treninga?????????????'
Katastrofa!!!onda kada nemas vremena za van...............
Svaki dan cujem kako su neke cure iz skole bile napadnute,a to da ih je jos SMUD napao,nisam mogao vjerovati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I to bi bilo to za prvi post nadam se da je ok???? KISS SVIMAkisskisskisskisshrvatskahrvatskahrvatskamahmahmahwavewavewavethumbupthumbupthumbup

- 17:55 - Komentari (34) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.