Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 08.04.2008.

Kada novac ne bi bio problem...

... što biste onda radili?

Neki govore da je odgovor na to pitanje zapravo i odgovor na to što bi trebali raditi u životu. Osobno, ne znam, nisam baš siguran u to. I zato ću u ovom postu prikazati svoja razmišljanja što bih ja radio kada ne bih morao raditi. Pišući o tome, shvatio sam da ja i nemam baš neke prevelike želje, niti previše njih.

Prvo što mi pada na pamet je to da bi se bavio istraživanjem ljudskog potencijala i kako ga što bolje iskoristiti - npr. kako što bolje iskoristi potencijal mozga, kombinacija tehnologije, tehnika i učenja. Stvari o kojima sam pisao na početku ove godine, ali na jednoj puno ozbiljnijoj razini. Dugoročno bih tražio način da se što više ljudi uključi u to iz razloga jer bi se na taj način mogla stvoriti sinergija - neke stvari su ipak puno lakše kad postoji grupni rad, nego kada se pojedinac mora nositi sam sa svim mogućim izazovima (kako vanjskima, tako i unutarnjim). U sklopu toga bi i bio i dio posvećen dobrotvornoj aktivnosti.

Možda bih ponešto putovao, ali to je to... Više vremena bi se posvetio onome što okolina smatra beskorisnim, ali mene zabavlja pa onda sigurno nije baš tako beskorisno. (npr. uobičajne stvari koje mladi vole - igranje igrica, čitanje nekih knjiga, gledanje filmova itd.)

I da, ono od čega trenutno živim (informatika), sa time bi se bavio i dalje, ali samo iz hobija.

Znam što sigurno ne bi...
Ne bi završio nikakav faks. dead
Ne bi radio za nekog drugog, osim ako to ne bi bilo u skladu sa onim što me interesira.

Da li sada ovo znači da bi ja zapravo u životu trebao se baviti istraživanjem ljudskog potencijala? Hm, možda, ali kao što sam već rekao, pomalo sam skeptičan oko toga - ako je to stvarno moj životni put onda sam duboko uvjeren u to da će se i vanjske i unutarnje okolnosti urotiti da se to i dogodi. Naravno, moguće je da sam totalno u krivu - ne bi bilo prvi put. wink Ono što znam da mi ni unutarnje ni vanjske okolnosti nisu trenutno naklonjenje oko toga (što ne znači da se možda već sutra neće potrefiti)...

Hm, ima još jedan komadić ovog posta kojeg sam namjerno izostavio pošto će to vjerojatno biti sljedeći post... (hint: pisat ću o kutijama)

Po vama, da li je odgovor na pitanje "što bi radili kada novac ne bi bio problem" uistinu i odgovor na pitanje što bi trebali raditi u životu? Zašto da/ne?

prijavi hr.digg - 08:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com