Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 25.03.2008.

Klub ljubitelja Sadašnjeg trenutka

Danas ću sa vama podijeliti sa vama jednu moju želju...

Bilo bi mi fora da u Rijeci postoji udruga koja zadovoljava sljedeće uvjete:
1. da se zove Klub ljubitelja Sadašnjeg trenutka
2. da se bazira na učenjima Eckharta Tollea, Byron Katie, Advaite
3. da postoji program vježbi, meditaciji i razgovora o određenim temama
4. da postoji jedan ili više voditelja unutar tog kluba tko je iskustveno jako duboko u Sadašnjem trenutku i tko je u stanju održati balans u pristupu između pristupa sa apsolutne razine i pristupa relativne razine

Možda su moja razmišljanja potpuno promašena o tome (dapače, ako bih trebao zauzeti poziciju protivničkog advokata vrlo lako bih mogao navesti argumente perspektive gdje takvo moje razmišljanje nema smisla), ali to je ono što mi se pojavljuje s vremena na vrijeme.

Možemo pričati što god hoćemo, ali ipak je s vremena na vrijeme lakše ako sa istomišljenicima izmijenjuješ iskustva i razmišljanja. Takav klub u Rijeci ne postoji (ili je tako tajan da ja ne znam za njega). Još bih i mogao ja pronaći par ljudi da bih otvorio udrugu, mogao bih je nazvati Klub ljubitelja Sadašnjeg trenutka, ali što bi to značilo kada ne znam barem 10 ljudi koji imaju slične poglede na Sadašnji trenutak kao i ja, a da žive u Rijeci? A i da ne kažem da ne poznajem nikog tko bi mi zadovoljio kriterij br. 4 - ja sigurno ne zadovoljavam svoje kriterije da bih bio voditelj takve udruge. Da zadovoljavam moguće je da bih i pokrenuo takav klub. Ovako, to će i do daljnjega ostati na razini želje.

Ono što mi ostaje je zapravo koristiti Internet da bih na neki način iskoristio snagu grupe u svojem produbljivanju kontakta sa Sadašnjim trenutkom. Osim ponekog blog prijatelja, tu mi je svakako i now-for-you forum. Prije par dana sam otvorio account na Facebooku i tamo sam se registirao u nekoliko grupa posvećenih Advaiti i Sadašnjem trenutku - to su grupe ljudi koje te stvari zanimaju. Međutim, nisam našao nikog u tim grupama a da je iz Hrvatske.
Nisam još baš previše detaljno istraživao kakvi se linkovi pojavljuju kada upišem u Google "Sadašnji trenutak". Znam da u Hrvatskoj ima ljudi kojima se učenje Eckharta Tollea jako sviđa, no u Rijeci ja osobno ih znam jako malo (recimo eventualno 1 do 2 osobe, ne računajući mene).

Dogodio se kad takav klub u Rijeci ili ne, isto je OK, ali lagao bih kad bih rekao da u ovom trenutku nemam želju da se to jednom i dogodi.

I za kraj ovog podužeg posta, ako mi netko kaže - "nije ti potreban nitko da bi bio Tu i Sada", apsolutno ću se složit ću sa time i dodati "... ali bi mi bilo zabavnije u ovom trenutku da to radim u društvu sličnomišljenika". yes

prijavi hr.digg - 00:01 - Komentari (27) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com