Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 11.03.2008.

Novih 30 dana

Ideja iza 30 dana programa je to da se izabere nešto pozitivno što će se raditi samo 30 dana - i ne više od toga, osim ako baš stvarno jako budemo željeli. Ljudi uglavnom imaju problema sa disciplinom i ako krenu prakticirati nešto pozitivno sa ciljem da to bude trajna promjena, ljude to može odbiti - i to mi je razumljivo. No, 30 dana je jedan rok koji je ipak dovoljno kratak da i netko tko nije spreman na dugoročne promjene ipak se može motivirati na tu aktivnost. Volim s vremena na vrijeme poduzeti tih 30 dana programa. Prvi put sam se sa tim konceptom susreo na blogu od Steve Pavline.

Nakon što sam završio prošlih 30 dana programa, imao sam pauzu od nekoliko dana. U tom periodu sam malo razmišljao što bih mogao staviti u narednih 30 dana. Kandidata je bilo dosta - vježbe disanja, fizička tjelovježba, korištenje biofeedback uređaja, light-audio machine, Sedona metoda itd.
I u nedjelju, kad sam sjeo da donesem konačnu odluku što ću prakticirati u narednih 30 dana počeo sam pisati na tu temu razmatrajući pluseve i minuse svake od mogućih kompenenti. I taman kad sam mislio da sam jako blizu konačne odluke, iznenada sam donio totalno drukčiju odluku - umjesto nečega što bi bilo potencijalno pozitivno za moje duhovno-psiho-mentalno-fizičko stanje, odlučio sam da ću u ovih 30 dana baviti se faksom. nut
Ostala su mi još dva ispita na koje mjesecima nisam ni pomislio, a kamoli da sam nešto radio. Konkretno, u brojevima, u 30 dana ukupno ću potrošiti 50 sati na faks, pri čemu svaki dan barem 1 sat. S obzirom da sam već nekad prije se bavio već tim ispitima, moguće je da će mi tih 50 sati biti dovoljno za položiti ispite.
Takva odluka je iznenadila i mene samog jer mi nije bilo ni na kraj pameti da se idem sa time baviti.
S druge strane drago mi je da je napokon došlo malo vrijeme i za faks - da skinem jedan projekt sa poduže liste mojih aktivnih projekata...

prijavi hr.digg - 00:47 - Komentari (23) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com