Blog Sadašnjeg trenutka

četvrtak, 05.07.2007.

Iscijeljitelji i plaćanje tretmana

Uvod iliti pomalo o nastanku ovog posta
Zanimljivo je na koji način mi dolazi tema nekog mog posta. Današnji post je bio inspiriran sa postom od blogera kojeg redovito čitam Tome Jude. U njegovom zadnjem postu on se bavi sa time da li bi iscijelitelji trebali naplaćivati svoje usluge iscijeljivanja. Iako se uglavnom slažem sa njegovim postovima, ovdje imam dosta drukčije mišljenje. I napisao sam jedan poduži komentar, a onda najprije blog.hr nikako da ga doda ostalim komentarima, a onda nakon jedno 20 minuta čekanja komp mi se sam od sebe restartao iako nisam u tom trenutku radio ništa na njemu.
Nakon što se je sistem podignuo, više nije bilo komentara ni lokalno ni na blogu od Tome. Shvatio sam to kao znak da ne trebam pustiti komentar tamo već napisati ovaj post pa eto to i činim. I na kraju svega se je ipak pojavio i komentar tamo. Pa vi vidite tko je tu lud?! nut

Znači, osnovno pitanje je da li je etički ispravno da iscijeljitelji naplaćuju svoje usluge?
Po Tomi Judi, odgovor je definitivno "ne". Iz kojih on to razloga vjeruje možete pogledati na njegovom blogu.
Po meni, odgovor je uglavnom "da". Uglavnom, na to pitanje nailazim redovito u zadnjih 10 godina. Osobno, imam želju postati jednom kvalitetni alternativni terapeut sa ciljem da mi to bude glavni posao - tj. profesija. To je i jedan od glavnih razloga zašto sam završio puno tečajeva, jako puno razmišljao i pisao o tome te se družio sa ljudima sličnih afiniteta. Još nije došlo pravo vrijeme tako da nisam ni "t" od kvalitetnog terapeuta, ali ako mi je u nekom trenutku života suđeno da to budem sa radošću ću prihvatiti da idem tim putem.

Ono što ja vjerujem je sljedeće:
1. Za biti kvalitetan terapeut potreban je blagoslov jer to je dar. Ne mogu svi biti kvalitetni terapeuti jer većini ljudi to nije suđeno, tj. nije dio njihovog životnog puta.
2. Međutim, za biti i kvalitetan X potreban je blagoslov. Umjesto X stavite slobodno znanstvenik, umjetnik, itd. Npr. za biti kvalitetan znanstvenik potrebna je inteligentan mozak, a što je to nego li dar?
3. Ako nam je dan neki dar, postoji neka svrha - najvjerojatnije nam je dan da bi ga koristili u "pozitivne" svrhe, što god "pozitivno" bilo.
4. Živimo u materijalnom svijetu gdje nam je potrebna određena količina novca kao vid energije da bi preživjeli. Ako nemamo potreban iznos za platiti hranu, režije i sl. bit će problema - barem za većinu ljudi, pogotovo onih koji imaju obitelj. Većina ljudi riješava taj problem tako da rade za drugog ili imaju svoj vlastiti biznis.
5. Dan traje 24 sata. Ako dobar dio dana provedemo na poslu i dobar dio dana na razne obiteljske i privatne obaveze, ne ostaje puno vremena za prakticiranje svojeg dara osim ako nam korištenje našeg dara nije dio našeg posla (u ovom slučaju ono što nam donosi novac).

Znači, gledajući ovih 5 točaka moj zaključak je da je jedini način za većinu ljudi da netko puno koristi svoj iscijeliteljski dar taj da za to dobiva određenu materijalnu kompezaciju. Naravno, postoje slučajevi ljudi koji su financijski neovisni, no oni su ipak u zanemarivoj manjini. Također, moj dojam je da ljudi nešto više cijene (tj. bolje prime) ako su oni dali neki ekvivalent energije za to. (u ovom slučaju to je novac)
Naravno, priznajem da postoje i slučajevi gdje je ispravno ništa ne naplatiti tretman, ali takvi slučajevi su u manjini.

Moje iskustvo sa jednim alternativnim terapeutom
Pomogao mi je oko mog višegodišnjeg zdravstvenog problema i to mi je naplatio 150 kn. Hej!!! Višegodišnji problem me je koštao 150 kn! Sa zadovoljstvom sam platio taj tretman sretan da sam sa svojih 150 kn doprinjeo tome da on može i dalje obavljati svoj zadatak pomoganja oko procesa iscijeljivanja drugih bez da se opterećuje na koji način će preživjeti mjesec.

Eto, to su neka moja razmišljanja zašto je ne samo etički ispravno, nego u većini slučajeva praktično i nužno da iscijelitelj naplaćuje svoje tretmane. Jasno, na tržištu alternative ima svega, pa i prevaranata i šarlatana. No o njima nije bio ovaj post, već o kvalitetnim alternativnim terapeutima. Inače, ako želite pročitati drukčiju perspektivu ove tematike još jednom vas upućujem na Toma Juda blog i sami vidite koji je vaš odgovor na to pitanje.

prijavi hr.digg - 08:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com