Blog Sadašnjeg trenutka

četvrtak, 19.04.2007.

Metoda samopomoći - što funkcionira?

U ovom postu ću još jednom spomenuti ono što je funkcioniralo za mene, a pisao sam o tome prije.
Znači, pomaže mi kada slijedim načela dozvole za neuspjeh i iskrenosti prema samom sebi. Također, više puta timeboxing "has saved my ass".

No, probao sam ja jako puno toga što nije funkcioniralo za mene u tom trenutku/periodu u kojem sam to isprobavao. Ovo je bitno za napomenti: nije funkcioniralo za mene, što ne znači da to ne funkcionira za druge. Ima jako puno svjedočanstva gdje ljudi tvrde da je svaka od ovih stvari funkcionirala. Zašto nije funkcioniralo za mene? Ne znam. Možda nisam napravio na dobar način, možda nisam bio dovoljno vješt - stvarno nemam pojma.

Pa slijedi popis onog što mi nije dalo zadovoljavajuće rezultate, a ozbiljno sam to proučavao:
NLP
EFT
PEAT
Kristali
Pranic healing (bio sam na svim meni dostupnim tečajevima)
Psihokibernetika Esena
Fokusiranje
Transcendentalna meditacija
Image streaming

Ima još toga što sam probao, ali s obzirom da nije bilo dovoljno dugi test, neću ni navoditi te stvari...
A možda sam i nešto zaboravio, jer je stvarno bilo dosta toga.

Od svega ovoga, najviše mi se sviđa Pranic healing i njemu se u nekom trenutku mislim vratiti i ponovo ga isprobati. Mada mi se sviđa i ostalo, ali eto kada sam ih testirao nisam imao zadovoljavajuće rezultate.
Ako vi imate neko iskustvo povezano za nekom tehnikom / učenjem spomenutim na ovom postu - volio bih da ga podijelite sa mnom i sa čitateljima ovog bloga - može kroz komentar ili na mail.

Trenutno proučavam The Work i za sada sam oduševljen. Samim čitanjem, već vidim pozitivne pomake. A najljepši dio mi tek slijedi (primjena).

prijavi hr.digg - 08:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com