Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 17.04.2007.

Kwan i biti primjer

Kwan je riječ koju sam prvi put čuo u filmu Jerry Maguire - to mi je baš fora film. Uglavnom, Cuba Gooding Jr kaže da on želi kwan - a to je sve, cijeli paket. Taj paket objedinjava u sebi i financijski uspjeh, zdravlje, kvalitetne odnose, postignuća i dr.
To je i ono što ja želim za sebe. Ali ne samo zbog sebe, već i zbog drugih. Želim biti primjer drugima, da i oni vide da je to moguće. A usput da im znam pomoći savjetom kako doći do toga, temeljeno na vlastitom iskustvu.

Ne znam što mislite o Sai Babi - no nije ni bitno. Ono što je bitno da on podučava svoje učenike / sljedbenike da ne nagovaraju druge na ništa, već da oni budu takav primjer koji će privući druge ljude njima da ih pitaju kako su to ostvarili. Osobno o Sai Babi ne znam puno, čitao sam neke njegove knjige - neki dijelovi su mi imali smisla, neki manje. Znam i nekoliko ljudi koji su bili kod njega i koji bi se voljeli vratiti kada bi imali priliku. Mislim da je jedna izuzetna osoba i iza njega stoje nevjerojatni rezultati. No od svega povezano sa njime, najviše me se je dojmio, taj njegov stav da mi moramo biti primjer koji će privući druge, a ne druge nagovarati na bilo što.
I zato mislim da najviše mogu drugima pomoći, ako pomognem sebi. Daleko sam ja od toga da budem neki kvalitetan primjer, no barem idem tim putem i drago mi je zbog toga.
Ono što znam da već na ovoj razini mogu biti iskren. Stojim iza svakog napisanog posta, i zato pazim kada pišem da se ne bi predstavljao kao nešto što nisam. Ovaj blog nije anoniman i ne mogu si dopustiti nekakvo muljanje. Možda će se dogoditi da neki post ne bude u skladu sa nekim drugim, no to ne znači da u tom trenutku oba posta nisu bila moj iskreni stav - nemamo uvijek istu perspektivu nečega.

BTW, povezano sa jučerašnjim postom danas mi je došla prva tura naručenih knjiga sa Amazona - dvije su od Byron Katie i njezine metode Work (podnaslov jedne knjige je 4 pitanja koja vam mogu promijeniti život). Ta metoda bi mi u idealnom slučaju trebala pomoći oko mojeg glavnog cilja za ovu godinu - utišavanja mojeg uma. Treće knjiga je A New Earth - knjiga od Echkarta Tollea i naravno govori o Sadašnjem trenutku. Jedva čekam da ih proučim. Naravno, vjerojatno će se tu i tamo pojaviti poneki post povezan sa tim knjigama. party

prijavi hr.digg - 08:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com