Blog Sadašnjeg trenutka

četvrtak, 12.04.2007.

Kako izaći iz neželjenog mentalnog stanja?

Da li vam se je kada dogodilo da vaše mentalno stanje nije u skladu sa onim što bi vi htjeli da bude? Npr. totalno ste bez volje, a zapravo bi htjeli da sa radošću obavljate neki posao. Ili da ste neraspoloženi, a zapravo želite da budete sretni. Ako je odgovor "ne" tada znači ili da niste iskreni ili da ste jedan na milijardu ljudi. Pretpostavljam da je ipak odgovor "da". Konkretno, zadnjih skoro tjedan dana i ja sam dosta u konfliktu sam sa sobom što se onda vidi i na mojoj produktivnosti i rezultatima koje želim ostvariti. Već duži period mi nije bilo tako. Uzroci toga trenutno nisu toliko bitni, puno je bitnije što se može napraviti sada da stvari budu ipak malo bolje - i o tome ću pisati u (vjerojatno) nekoliko narednih postova. Svaki put kada pišem neki post, pišem imajući na umu druge ljude, ali i svojeg najvjernijeg čitatelja - sebe samog. I ovo pisanje je zapravo podsjetnik meni samome što da napravim kada mi se sljedeći put dogodi takvo neželjeno stanje, a ujedno možda i netko od vas prepozna nešto što bi moglo i njemu pomoći. Da se ne bi netko slučajno zabrinuo: nemam nekih ozbiljnih problema - život je lijep i sl., već samo trenutno stanje nije u skladu sa željenim. Gledajući neku širu sliku radi se o beznačajnim sitnicama bez nekih posljedica.
S obzirom da pišem svaki dan osim nedjelje, sebi sam nekako definirao da na ovoj razini posjećenosti bloga ne pišem postove duže od 30 minuta. Treba mi vremena za sastaviti naredne povezane postove, što znači da se i ovaj post pomalo bliži kraju tako da neki konkretni savjeti slijede u sutrašnjem postu...

prijavi hr.digg - 08:43 - Komentari (9) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com