Blog Sadašnjeg trenutka

ponedjeljak, 19.03.2007.

Produktivnost i organiziranost vremena

Ovo će svakako biti jedna od kategorija na ovom blogu. Kao što sam u nekom od prijašnjih postova rekao, na kraju se puno toga svodi na to kakve rezultate postižemo. Super je biti svjestan nekih stvari, imati iskustvo i sl. ali ako to ne znamo posložiti i ostvariti rezultate koje želimo, tada tu nešto i nije kako bi trebalo biti.

Za početak trebam odmah reći da meni pravilna organiziranost i ne ide onako kako bih ja htio. I tu nisam
jedini, većina ljudi ima takve probleme. Kako uspjeti raditi na svim bitnim ciljevima, kako ostvariti sve što je potrebno da bi svi bitni dijelovi života bili u kakvoj takvoj ravnoteži i sl. pitanja su na koja ću pokušati pronaći odgovor unutar postova ove kategorije. Po putu sam naišao na nekoliko različitih modela koji se bave sa organizacijom vremena, i nastojati ću svakom od njih posvetiti neki post u kojem namjeravam navesti prednosti i minuse tog modela. Glavna namjera mi je, sa takvim postovima, pomoći sebi da ipak napravim jedan trajni napredak oko svoje organiziranosti/produktivnosti. Ako ti postovi budu pomogli i nekome drugome, biti će mi super drago, mada ovdje ipak želim prvo pomoći samom sebi...

prijavi hr.digg - 08:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com